#118 Bluza z Ali za 25 zł - Czy warto?

 Hejka!

Nie chce narzekać.... naprawdę nie chce, ale jest połowa maja, a  ciepłych dni było może cztery. Masakra z tą pogodą! Dramat!


Aktualizacja mieszkaniowa: nerwy, nerwy i jeszcze raz nerwy...  Chodzimy, oglądamy, ale jakoś żadne nie przemawiało do Nas. Było jedno mieszkanko cud, miód i malina, ale lokalizacja nie do końca Nam odpowiadała. Zresztą były również inne powody....  Druga sprawa jak coś mi się spodoba to Pawłowi nie... jeszcze żeby szukał, pytał i coś załatwiał to bym jeszcze zrozumiała, ale wszystko ja ustalam.  Faceci!


 

Ostatnio zaczęłam zamawiać więcej ubrań na Aliexpress i ogólnie nie trafiłam jeszcze na totalny bubel w stylu "ubranie na zdjęciu vs rzeczywistość" ale trafiła mi się jedna rzecz, która trochę mnie rozczarowała, a mianowicie bluza.


Może inaczej....  nie rozczarowała, bo wiedziałam, że jak bluza kosztuje 25 zł to raczej nie ma co za wiele oczekiwać, ale jednak czegoś lepszego się spodziewałam!


Ogólnie sama bluza w sobie nie jest zła. Dobrze uszyta, nadruk też całkiem spoko więc nie jest źle. Do czego tylko się przyczepiam to do jakości materiału i rozmiarówki.  Wydawało by się, że to zwykła dresówka, ale zdecydowanie nie.  Materiał jest ultra cienki i boję, że po pierwszym praniu zrobi się jak szmata (czeka na swoją kolej w koszu bo zbieram jasne pranie, a u Nas to długo się zbiera xD). Rozmiar jaki zamówiłam to L, ale śmiało mogę powiedzieć, że to małe M. Jest mocno dopasowana i rękawy przykrótkie. Nie wiem czy 2XL by było ok. 


 

Bluzie daje takie 7 na 10 bo jakość jest adekwatna do ceny xD Jak ktoś chce lepszą jakość to nie polecam, ale jak komuś nie przeszkadza to zostawię Wam linka ---- KLIK . Muszę dodać, że zapłaciłam 25,05 zł razem z przesyłką i dotarła do mnie chyba w ciągu 2 tygodni kurierem.  Sama bluza kosztowała mnie UWAGA: 15.45 zł.... Nie wiem czemu ja oczekiwałam czegoś lepszego hahahha!

                                                                                  


 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zadowoliła Cię ta bluza. Sam wzór mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę ze za taka cenę to nie jest zła mimo wad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety pogoda dobija :(
    Super bluza, pozdrawiam!
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wiele tłumaczy... Ale wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z wyborem mieszkania na pewno łatwo nie jest... ale znajdziecie to Wasze na pewno już niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie maj w tym roku nas nie rozpieszcza. Zimno i deszczowo . Pogoda bardziej marcowa _ raz słońce, raz deszcz. Na zdjęciu bluza prezentuje się bardzo dobrze. Faktycznie widać, że ma trochę. przykrótkie rękawy, ale z rozmiarami często tak bywa. To taką loteria. Raz jest zbyt duży, a innym razem zbyt mały. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie, ale szkoda że ta rozmiarówka tak dziwnie wypada i materiał cienki. Chociaż cena trzeba przyznać fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza całkiem fajnie się prezentuje, ale w sumie szkoda,
    że jej jakość nie jest adekwatna do ceny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger