#116 Dumle i instagram

 Hejka!

Wpadłam ostatnio na pewien pomysł na cykl postów... może nie do końca cykl, bo posty nie będą regularne, ale będą  określone konretną "etykietą".


 

Jak wiecie lub nie, moim podstawowym socjal media to instagram. Na nim można na bieżąco poczytać co polecam lub co u mnie słychać i tak dalej.  Na instagramie mam również kilka współprac i póki co ( puk, puk w niemalowane) nie zdarzyła mi się nigdy taka, bym musiała "wieszać na niej psy". Owszem zdarzały się kosmetyki ( zazwyczaj takie współpracę mam), które były słabsze, ale i tak się sprawdziły więc poleciłam.

 

Wśród tych wszystkich współprac trafiały się ONE: perełki kosmetyczne i muszę to napisać, że trochę ubogo o nich piszę na IG. Dlaczego? Ja osobiście nie lubię, długich postów pod zdjęciami. Męczy mnie wielkość liter i taka ciągłość tekstu. Staram się takich nie tworzyć ( z różnym efektem), ale zawsze w przypadku "perełek" czuję dosyć mocne nie dopowiedzenie! 

 


 

Dlatego powstanie seria "Polecanki ze współpracy" i tym mianem będę określać tylko te produkty, które dostanę ze współprac na IG  (no chyba, że coś tutaj na blogu wpadnie) i będą naaaaaaaaaaaaaaaaaprawdę godne uwagi!

Jak Wam się ten pomysł podoba? 


Kto pamięta cukierki dumle? 

Spoko to nie jest jeszcze ten post z polecajek! Dumle dorwałam w Biedrze! Za dzieciaka nie doceniałam ich kojących właściwości! Teraz kiedy jestem kobietą Dumle w TE dni to jak morfina na ból!

Do następnego!


Aaaaaa 

PS. jak by ktoś chciał mnie zobaczyć na IG to zapraszam ----> KLIK TUTAJ

Jeżeli mnie zaobserwujecie z bloga napiszcie na DM, że jesteście z bloga to zostawię również Wam obserwacje:D 

9 komentarzy:

  1. Ja na ig staram się pisać krótko, zdecydowanie rozpisywać się wolę na blogu. Dumle uwielbiam, choć dziś nie smakują tak pysznie jak lata temu. Nieco się zepsuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę fajny :D Nie kojarzę tych cukierków, ale jak będę kiedyś w Biedronce to chętnie je kupię, żeby ich spróbować :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię długich recenzji pod zdjęciami na IG.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) z tą seria . Super są te cukierki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ig lubię kilka zdań przeczytać, sama staram się też nie rozpisywać. Wiem po sobie jak ciężko się to czyta i jak męczą mega długie teksty. Po prostu w pewnym momencie przerywam i przewijam do kolejnego zdjęcia. Także dobry pomysł z tym blogiem.
    Dumle lubiłam, ale bez większego szału. Dzisiaj przechodzę obok nich obojętnie, kojarzą mi się tylko z bólem zębów :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger