#87 Halloweenowy makijaż

Cześć 

Ehh... powiem Wam trudno mi pisać... nawet nie wiem od czego zacząć... chciałabym napisać o tym co się dzieje teraz na ulicach w całym kraju, ale jeszcze się wstrzymam. Nie dlatego, że tego nie popieram, absolutnie! Po prostu chcę coś napisać coś od siebie, a to wymaga czasu...

 Dzisiaj jednak zostawię Was z czymś lekkim, a mianowicie moją propozycją makijażu halloweenowego! Ja osobiście nie obchodzę tego święta, ale to jest świetna okazja pobawienia się charakteryzacjami. Uwielbiam przeglądać zdjęcia i filmiki dziewczyn, które tworzą piękne makijaże i tak, żem się zainspirowała jednym, że zrobiłam swoją wersje!

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! 

A do dziewczyn, które wychodzą na ulicę i walczą : WIELKI SZACUN !






Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł na makijaż! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Genialny makijaż, wyglądasz fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra ten makijaż ! Ja jeszcze nigdy nie robiłam sobie makijażu na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż! Też nie obchodzę Halloween, ale mówiąc szczerze poszłabym sobie na taką imprezę w takim klimacie.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż! Bardzo pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądasz rewelacyjnie! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger