#81 Podsumowanie września

 Hejka! 

Czas pożegnać wrzesień i przywitać październik.  

Wypadało by zrobić podsumowanie miesiąca tylko z czego....

Dzisiaj zastanawiałam się czy w najbliższych miesiącach napiszę Wam, że  jakiś poprzedni miesiąc będzie spoko jeśli chodzi o prace. Uznałam, że może to nastąpić w grudniu gdy będę podsumowywać listopad, bo wtedy mam urlop.  

Nie lubię narzekać na pracę, ale ostatnio nie dawałam już rady.... natłok obowiązków, brak obsady i jeszcze wielka akcja w pracy.... Ehhhh.... No ale mamy nowy miesiąc, który rozpoczął się dla mnie długim weekendem więc odpocznę. 


Jeśli chodzi o sprawy blogowe to hmmm.... myślałam, że gorzej być nie może. 

Co prawda udało mi się opublikować pięć wpisów więc nie jest aż tak źle, ale jeśli chodzi o wyświetlenia, komentarze i w ogóle moją aktywność no to nie ma czym się chwalić.

Mojego bloga wyświetlono 1758 razy i skomentowało 71 razy. 

W październiku chcę trochę popracować nad blogiem. Więcej wpisów kosmetycznych i modowych,  drobne zmiany kosmetyczne  w wyglądzie bloga oraz większa aktywność na Wasz bloga.

 Niestety ta najbardziej ucierpiała gdyż o ile czas na wpisy znalazłam, to już na Wasze wpisy nie znalazłam. Przepraszam Was za to mocno. 

A jak u Was wyglądał wrzesień? 

Robicie co miesiąc podsumowanie? Jeśli tak z chęcią do Was zajrzę tylko zostawcie po sobie znak w komentarzu:D

Do następnego!





11 komentarzy:

  1. Wrzesień minął bardzo szybko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię podsumowań bo nie wiedziałabym co tam pisać :D Mi wrzesień zleciał zdecydowanie za szybko,nie mam pojęcia kiedy to zleciało. Ogólnie we wrzesniu u mnie dużo ciekawego się nie działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczne włosy 😍
    Ja już nie robię podsumowań miesiąców-właśnie dlatego że często, gęsto zdarzało się że nie miałam czego podsumowywać...
    A wrzesień-zapamiętam jako miły, spokojny miesiąc 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrzesień mega szybko zleciał, w sumie był dla mnie dobrym miesiącem :) Liczę, że październik będzie równie udany, czego sobie i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1758 wyświetleń to nie jest aż tak źle :D W życiu nie zawsze można znaleźć na wszystko czas ;)
    Ja podsumowań miesiąca nie robię :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie takie słabe wyniki wyświetleń :) życzę Ci odpoczynku i miłego października :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię podsumowanie tylko roczne i blogowe na rocznicę bloga. Czasami tak jest niestety ze osobiste sprawy wpływają na bloga ale jak się chce to z tego dołka się wyjdzie chociaż moim zdaniem to nie da słabe wyniki. Pozdrawiam i życzę by październik był o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do połowy września byłam na wakacjach, więc wtedy blog poszedł w odstawkę:)
    Podsumowań raczej nie robię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi coraz ciężej pogodzić wszystkie obowiązki, jakoś kiedyś była chyba dłuższa doba haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Różnie bywa, ale...to prawie 2000 wyświetleń, więc zawsze jest powód do radości :)
    Twoje włosy są piękne, z potencjałem na skręt, więc masz na czym kosmetycznie pracować :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger