#85 Harley Quinn VS Lady Night - makijażowy spontan

 Hejka!

Jak tam się Kochani trzymacie? 

Powiem Wam, że ja mam mieszane uczucia... Staram się myśleć pozytywnie, ale czasem jest trudno. No nic jakoś to przetrwać musimy!

Ostatnio naszła mnie jakaś wena twórcza. Kto mnie obserwuje na instragramie, ten już pewnie wie jaka to wena. Przy okazji chciałabym Was na niego zaprosić: 👉👉Madziiula19 👈👈 

Dobra przechodząc już do tematu. Ów wena twórcza dotyczy makijażów. Wiecie, że ja generalnie lubię się malować i prezentuję Wam od czasu do czasu jakieś make up'y , ale tym razem to coś innego! Coś ekstra! Więc w tym poście pokażę Wam dwa pierwsze  makijaże!:)

 HARLEY QUINN

Makijaż na Harley chodził za mną od dawna! Chciałam go jak najbardziej odwzorować nie tylko pod względem make up'u! Chciałam odwzorować też postać i stylizację , ale..... za bardzo kusiła! xD

Któregoś dnia siadłam do pędzli i paletek iiiiiii jakoś samo poszło! Powiem Wam, że nawet nie miałam pomysłu, planu, NICZEGO... po prostu  budowałam ten makijaż na bieżąco!!! "Stylizację" Harley również... I muszę przyznać, że jestem zajebiście z tego efektu zadowolona.




Lady Night

Ten makijaż to był totalny spontan. Miał być taki zwykły, normalny okolicznościowy, ale nie mogłam się powstrzymać! Tak sam jak z Harley... poszło samo. 




Jak Wam się podobają charakteryzacje, które zrobiłam? 

Dajcie znać w komentarzu!

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Oh I l9ove it both makeups darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo artystyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne :) Oba są świetne ale ten drugi chyba trochę bardziej mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne makijaże:) ten drugi podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa makijaże fajnie się prezentują, ale pierwszy spodobał mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne makijaże! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej ale masz talent ,dziewczyno 😍
    Obłędne są te makijaże 😍
    Oj tak musimy przetrwać ,ja też mam ostatnio "czarne myśli "...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega Ci to wyszło, szczególnie pierwszy make up mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger