#83 Luz w khaki

 Hejka!

 

Na początku bardzo dziękuję za tak fajne i liczne komentarze! Było mi bardzo miło czytać to co napisałyście/ napisaliście:) Bardzo, bardzo dziękuję:)

Dzisiaj mam dla Was prostą, wygodną i z nutą elegancji stylizację. Ostatnio bardzo lubię takie połączenia.



 






Bluzka - Zara

Spodnie - Biedronka

Buty - Butoholiczki

Plecak - prezent od mamy


Mam do Was pytanie: czy wchodzi Wam strona modnapolka.pl? 

Chciałam dodać kilka stylizacji, ale nie odnajduje mi strony:( A szkoda, szkoda...

Do następnego! :*

15 komentarzy:

  1. Co do modnejpolki-też niestety mam ten problem ,strona nie działa już od kilku miesięcy ...
    Świetnie wyglądasz 😍
    Uwielbiam kolor khaki - chyba jeden z moich ulubionych kolorów na jesień ;jeśli chodzi o stylizacje ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor. Bardzo ładne masz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolor khaki. Ale swietny plecak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stronka sprawdziłam nie działa ;p pasują ci takie kolorki <3 Plecaczek przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw! Pasuje Ci :) Podoba mi się ten kolorek, chociaż sama niestety niekorzystnie w nim wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, bardzo wygodnie i jaka świetna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka miesięcy temu kolor khaki jest również bardzo popularny w kraju, w którym mieszkam.
    Kolor jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, nie za bardzo lubię ten kolor, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz. Luźna i wygodna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne stosowane połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi die podoba taki zestawik. Prosto, wygodnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam zbyt wielu ubrań w tym odcieniu, ale lubię khaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger