#17 ICONISTA - Paletka Cieni od Catrice

Hejka.

Jak tam Wasz tydzień minął? Mój był taki sobie. Trochę zaczyna mi doskwierać bezrobocie i siedzenie w domu. Dodatkowo czekają mnie wiosenne porządki i zamiast się zmobilizować i zrobić to w jeden czy tam w dwa dni to ja zaczynam to robić na raty. Dobra! Koniec marudzenia!

Skoro, mamy weekend, a w tym czasie głowa odpoczywa, więc zostawię Was dosłownie z krótką recenzją paletki, którą kupiłam w TKMAXX.


























 Paletka "ICONISTA" od Catrice zdecydowanie przekuła moją uwagę szatą graficzną opakowania.  Gdy zobaczyłam kolory w środku to już w ogóle  oszalałam na jej punkcie, a że cena niska wzięłam!


Kolory jak już wspomniałam zacne. Bardzo mi się podobają. Łatwo sie nimi pracuje i mają świetną pigmentacje! Na dniach postaram się zmalować jakiś makijaż:D

Jakie plany macie na weekend?

12 komentarzy:

  1. No to czekam na makijaż z użyciem tej palety, wygląda zacnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko cokolwiek stwierdzić po tej paletce. Słabo widać kolory, zwłaszcza przy braku swatchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie weekend minął weselnie ☺
    Ja tam wole robić porządki na raty ☺
    Co do paletki -śliczne są te kolorki ☺
    Markę Catrice dopiero poznaje a już ją lubię ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentuję się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją widziałam w TK Maxx :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory tej palety . Z niecierpliwością czekam na makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie jestem troszkę do tyłu z nowościami kosmetycznymi, ale prezentuje się całkiem całkiem :)

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger