#62 Madzioszek w kuchni: rogaliki z ciasta francuskiego

Hejka!

Nowy tydzień, nowe możliwości by się rzekło, ale ten tydzień będzie raczej organizacyjny.  To ostatni (mam nadzieję) tydzień, kiedy jestem na l4.
Powiem Wam, że trochę mnie to przeraża, bo liczba zarażonych wcale nie zmniejsza się, wręcz przeciwnie rośnie, ale szczerze to jak dłużej będę w domu to wcale nie będzie lepiej.

Jak zawsze w poniedziałek czas na "Madzioszek w kuchni" i w dzisiejszym poście będą rogaliki z ciasta francuskiego.
Przyznam się bez bicia, że poszłam po najmniejszej linii oporu i zastanawiałam się nad umieszczenie tego "wielkiego przepisu"  tutaj.
Niestety nie mam nic innego więc no cóż uraczcie się prostymi rogalikami z ciasta francuskiego:D


Przepis:
Opakowanie ciasta francuskiego
Nutella lub inne smarowidło czekoladowe:)


Ciasto kroimy w trójkąty, mniej więcej łyżeczka kremu czekoladowego (można rozsmarować na cieście lub zostawić tak jak ja to zrobiłam). Zawijacie, zaklejacie końce i do piekarnika. Pieczecie według przepisu na opakowaniu. Ot cała filozofia rogalików, ale na pewno lepiej posmakują niż hermetycznie zapakowany "7days" :D


Wyszły bardzo dobre:) Paweł zjadł sam cztery takie rogaliki. Będą fajną opcją na drugie śniadanie.

Tak się zastanawiam nad tą serią bo gdy wrócę do pracy będę miała nie tylko mniej czasu na pisanie, przygotowanie postów czyli zdjęć ale i też na gotowanie:D
Zdecydowanie nie będę wstanie co tydzień dodawać posta z tej serii:)
Nie chcę jednak z niej zrezygnować albo dodawać jak będę materiał! Cenie to, że jest ona regularna więc stwierdziłam, że zmienię częstotliwość postów czyli "Madzioszek w kuchni" będzie co dwa tygodnie. Myślę, że to najlepsza opcja!:)
Dajcie znać co Wy o tym sądzicie:*

Do następnego!

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie rogaliki z nutellą!😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie, bardzo lubię takie rogaliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O chętnie też zrobię rogaliki z ciasta francuskiego! Ostatnio robiłam drożdżowe ale to mnóstwo czasu zajmuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. rogaliki z ciasta francuskiego to szybki sposób na pyszną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie pyszne rogaliki i stopy nutelli ... hmm ... pyszne

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham rogaliki francuskie 😍
    Też mi się podoba ten pomysł na wpisy o Twojej kuchni ,co dwa tygodnie 🙂
    To prawda -liczba zakażeń nie maleje, ale tak jak piszesz siedzenie w domu niewiele zmieni ;grunt to być ostrożnym
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie :) Ja lubię takie posty, więc mogłbym je czytać nawet częsćiej hehe
    Co do zarażeń to słabo, widziałam że w Polsce liszba się nie zmniejsza :( W Belgii już mało osób choruje: po 80-110

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie rogaliki, a tak dawno już nie robiłam. Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh so delicious recipe darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie smakołyczki :D Przekaski z ciasta francuskiego są swietne bo nie dość, że szybko można je zrobić to jeszcze pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wszystko, co z ciastem francuskim, rogaliki wglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę zjeść coś słodkiego:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie rogaliki są przepyszne :D Tobie świetnie wyszły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadomo, że jak już się pracuje, to pisanie postów niestety jest bardziej problematycznie. Co 2 tygodnie przepis jest jak dla mnie ok.Na pewno będę do Ciebie zaglądać. Rogaliki mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te rogaliki tylko wolę z dżemem!
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie proste a sama na to nie wpadłam ;D Dzięki, takie przepisy to ja bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger