#38 Loft37 dla Biedronki

Hej!

Muszę Wam się do czegoś przyznać... i zacznę klasykiem:
- Mam na imię Magda i jestem torebkoholiczką.  Wcześniej byłam butoholiczką ale z racji braku miejsca i jęczącego narzeczonego porzuciłam buty na rzecz torebek.

Śmieszne wyznanie prawda? Jednak jakże prawdziwe...  Ale o tym innym razem;p


Mam multum torebek zamkniętych gdzieś na dnie szafy... szczerze nawet nie wiem co tam jest ale to i tak mnie nie powstrzymuje przed kupnem nowych:D
Ostatnio w moje ręce wpadła cudowna torebka marki Loft37, którą upolowałam w Biedronce!


O Firmie:

Markę Loft37 stworzyły dwie kobiety. Polki, które połączyły tradycję z nowoczesnością. Jako pierwsze na rynku wprowadziły możliwość personalizacji butów. Można wybrać model, kolor, a nawet wyhaftować na nich np. swoje imię.

 Firma już po raz kolejny podjęła współpracę z popularnym dyskontem Biedronka. Tym razem od 2 marca w sklepach pojawiły się pięć klasycznych modeli torebek w trzech modnych kolorach: brązu, czerni i szarości.  Trochę luksusu za nie wielką cenę.


Ja wybrałam model LEA Grey i jestem bardzo z niej zadowolona.Podoba mi się jej wielkość bo nie jest duża ale jest bardzo pojemna. Można ją nosić na dwa sposoby. Na krótko za rączki lub na długim pasku. Posiada trzy przegrody oraz jedną zewnętrzną kieszonkę zapinaną na zamek.




Mam jeszcze na oku jeden model ale jak ostatnio byłam u siebie w biedrze to go nie było:( Więc muszę pojeździć i poszukać.

A Wy widzieliście już te torebki? A może ktoś już posiada jedną z tych perełek?
Dajcie znać w komentarzach!:)

Do następnego:*

21 komentarzy:

  1. Piękny model torebki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie, ale nie wiedziałam o współpracy z Biedronką, torebka bardzo ładnie wygląda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z tymi torebkami w Biedronce, ale trzeba przyznać,
    że Twoja super się prezentuje :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta torebka. Też chciałam ten model, ale nie było u mnie w biedrze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta torebka 😍
    Ja jestem butoholiczką,więc torebek nie posiadam aż tak dużo 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uwielbiam torebki :) Bardzo mi się podoba Twoje cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te torebki tylko na zdjęciu i jakoś żadna mi nie wpadła w oko. Ale tutaj troszkę zawiesiłam oko. Śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl,ale wygląda ładnie❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem torebkoholiczką! Cudna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam je w Biedronce, ale koniec końców żadna z nich nie wpadła do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka rzeczywiście prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta torebka. Nawet nie wiedziałam, ze ostatnio były torebki w biedronce ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te torebki w biedronce i muszę powiedzieć, że prezentowały się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta firma jest super- nie miałam pojęcia ,że zrobili serię sprzedawana w Biedronce :-O
    Torebka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladna torebka! ja jestem wlasnie na poszukiwaniu nowej ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś śliczny model i odcień pasujący do wszystkiego <3 :**

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger