#40 Na Biurwę

Hejka!


Jak tam Wasze samopoczucie?
Mam nadzieje, że jeszcze nie zwariowaliście od siedzenia w domu i słuchania tego co się dzieje.

W tym poście przygotowałam dla Was stylizacje na tak zwaną biurwę:D Nie chcę tu nikogo obrazić tym określeniem ale jakoś bardzo mi ono tutaj pasuje. Minimalistyczny makijaż oczu, mocny akcent na ustach, kok i prosta, elegancka stylizacja. Od razu człowiek wie, że nic nie załatwi hihihi:):).





Głównym elementem stylizacja miała odgrywać kraciasta sukienka ale trochę ją "stłamsiłam" marynarką z Pepco (swoją drogą uwielbiam ją). Dobrałam do tego kolczyki kółka i bordowe botki, żeby całość nie była aż tak nudna. Torebka z Sinsay.





Zdjęcia robione dawno. Teraz nawet do sklepu nie wychodzę:D
#zostajęwdomu

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Super stylizacja, nieco zadziorna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No przyznam że stylizacja bardzo mi przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem miłośniczą tego stylu, ale cóż- każda z nas musi czasami odnaleźc się w roli biurwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inspiracja, ja jestem trochę biurwa (że względu na pracę), chociaż styl na biurowe nie jest mi bliski.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. haha biurwa biurwą, ale mi się to bardzo podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty sie rzucaja najbardziej w oczy 🤭
    Fajne okreslenie, nie ma co 😂
    Buziaki kochana 😘 i obserwuje ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba to określenie "na biurwę" :D Sama tak często paraduję do pracy!
    Ja wariuje od natłoku informacje jakie wzbudzają panikę we wszystkich wokół. Ja staram się zachować spokój ;)
    Marynarka super, uwielbiam marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od siedzenia w domu nie zwariowałam jeszcze bo mam milion pomysłów co mogę robić i nie narzekam i jest u nas wesoło ale od tego co słucham już mi bokiem wszystko wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe świetna stylizacja a nazwa jeszcze lepsza :D sukienka w kratę spoko nie tylko do biura ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja z charakterem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam to określenie :D stylizacja super choć z biurwą kojarzy mi się garsonka :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger