#39 Zostaje w domu!

Hejka!!!

Kochani jak się trzymacie w tym co się teraz dzieje? Ja staram się zachować  przede wszystkim  zdrowy rozsądek i nie panikować. Nie wykupiłam zapasu papieru toaletowego czy makarony bo uważam, że takie robienie zapasów to generowanie dodatkowego zagrożenia. Dlaczego???

Odpowiedź jest prosta: im większe zakupy mamy tym wydłuża się czas obsługi na kasie.

Sama jestem kasjerką i wiem ile osób (nieznanych mi osób) obsługuję na zmianie, ile towaru dotykam przy skanowaniu oraz ile pieniędzy przyjmuje. Wiem na jakie zagrożenia JA was narażam i na jakie WY narażacie mnie. Więc im krócej będziecie stać w kolejce do kasy (oczywiście zachowując rekomendowany odstęp od siebie) tym na mniejsze ryzyko ( NIE CAŁKOWITE ) jesteśmy narażeni. Naprawdę ograniczajmy te wyjścia do minimum!
 

Zdrówka Wam życzę:*



6 komentarzy:

  1. W pełni się z Tobą zgadzam 🙂
    Również zdrówka życzę 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dużo spaceruję, zwariowałabym siedząc 24 godziny w domu..
    Dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%. Wszyscy musimy być teraz ostrożni i dbać o siebie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że promujesz #zostańwdomu! To naprawdę ważne i cieszę się z podejścia ludzi, którzy jednak postępują odpowiedzialnie

    OdpowiedzUsuń
  5. We must all look after eachother and be there for eachother right now. I hope you stay very healthy xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  6. W domu też można zrobić mnóstwo ciekawych rzeczy,trzeba tylko mieć pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger