#144 Paletka cieni do oczu - Paese Dreamily

 Witam w Nowym Roku!

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem trochę przerażona... Mam takie jakieś przeczucie, że ten rok będzie bardzo ciężki. Mam nadzieje, że to się nie spełni!  No nic... nie ma co się dołować na samym początku!

Skoro mowa o Nowym Roku to czy spisaliście już swoje postanowienia noworoczne? Ja w tym roku nie mam jakiegoś większego celu jak w tamtym roku (zdanie prawka). Owszem był, ale się zmył wraz ze stopami procentowymi. 

Mimo wszystko postawiłam sobie kilka mniejszych celów:

  • Rozbudować blog i moje socjal media,
  • Zaadoptować małego pieska (najlepiej szczeniaczka).
  • Kupić więcej roślinek.
  • Więcej poeksperymentować z makijażami i charakteryzacjami.

Jak widzicie nie są to wygórowane postanowienia i zdecydowanie nie typowo noworoczne xD Myślę, że ich realizacja nie sprawi mi problemów! 

Dobra koniec smęcenia nad Nowym Rokiem, czas przejść do tematu postu! 



Chciałabym Wam pokazać paletkę, która urzekła mnie swoją delikatnością. Jest idealna do stworzenia pięknych dziennych makijaży, ale również mocniejszy aczkolwiek nie wieczorowych.  Ogólnie takich paletek mam kilka, ale bardzo chciałam sprawdzić firmę PAESE, bo jeszcze nie miałam z nią styczności.

Jak widzicie kolorki są delikatne, idealne do makijażów dziennych, mają dobrą pigmentację, choć nie za mocną.  Tak jak pisałam wcześniej nie stworzycie nią makijażu wieczorowego, ale przecież nie wszystkie kobiety wybierają taki makijaż na większe wyjścia. Zrobicie tą paletką mocniejszy makijaż.


Jeśli o jakość cieni to muszę przyznać, że jest bardzo dobra!  Bardzo dobrze się z nimi pracuje, nie osypują się, nie wchodzą w załamania i nie rolują się. Cena takiej paletki na drogeriach internetowych to ok.  30 zł. 

Ja ją zdecydowanie polecam, bo jakość i cena jest naprawdę rewelacyjna!

A jak Wam się spodobała paletka?


12 komentarzy:

  1. Kolorystyka nie do końca w moim stylu, ale są dwa cienie, które mega mi się podobają i wpadły mi w oko od pierwszego wejrzenia: 3 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paletka, te kolorki są super:)
    Bardzo fajne postanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że i mój 2020 nie zaczął się dobrze, żywie nadzieje że dalej będzie lepiej- też uważam że nie ma co się dołować na samym początku :)
    Trzymam kciuki za realizacje postanowień :)
    Paletka piękne ma kolorki- kiedyś się zastanawiałam nad jej zakupem, ale mam sporo paletek w podobnych odcieniach, więc zakup tej wydaje mi się zbędny :)
    Jeśli chodzi o cienie z Paese, miałam tylko czarny, pojedynczy- do robienia kresek, zamiast eyelinera, i rzeczywiście, średnio z pigmentacją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne delikatne cienie :) Lubię takie nosić na co dzień
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, chciałabym taką paletę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. This palette is full of amazing shades. Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobała mi się ta paleta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory! Lubię takie zestawienia!

    I śliczne swatche zrobiłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za jej recenzję. Ostatnio zastanawiałam się nad jej zakupem i już wiem czy warto ją kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger