# 150 Stroik DIY - Jak tanim kosztem zrobić fajny stroik ze słoika po tak zwanym "las w słoiku"

 Hejka!

Myślałam, że styczeń będzie mi się dłużył, a tymczasem nawet nie wiem kiedy zleciał. To jednak dobrze bo ten miesiąc nie był za fajny.   Mam nadzieje, że luty będzie łaskawszy.  A Wam jak ten miesiąc minął?

Jak wiecie lub nie, lubię DIY i bardzo często jak coś mi się spodoba w necie lub przyjdzie do głowy, tworzę to sama. Zrobiłam na przykład uroczą skarbonkę w stylu boho, którą możecie zobaczyć w  tym poście - KLIK 

W tym poście chciałabym się pochwalić moim skromnym słoikiem ozdobnym!





Do zrobienia stroiku był mi potrzebny słoik po tak zwanym "lesie w słoiku" . Ja swój mam z pracy, bo miał iść do wyrzucenia, a ja jak tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że coś z nim zrobię! 
Potrzebne mi były białe kamyki i tym się zajął mój Paweł i mi skądś je wytrzasnął.  Jeśli byście chcieli takie kamyki to w łatwy sposób możecie je sami zrobić. Wystarczą zwykłe kamienie i matowy spray XD
Oczywiście nie mogło u mnie zabraknąć boho wstążki, świec no i kleju na gorąco. 

Całość prezentuje się tak:




Podoba mi się efekt, który postał, ale muszę zmienić jedną ze świec, bo nie ładnie wystaje po za słoik. Chciałam zrobić taki wiecie efekt 3D, ale nie do końca mi wyszło! 

Tanim kosztem zrobiłam sobie fajny stroik i w sumie wydałam pieniądze na świece, ale też  tanim kosztem bo kupiłam w Action. Pomyślcie! Ile on by kosztował w kwiaciarni albo w markecie.? 

A jak Wam się podoba?



12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, pięknie ten stroik wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło i jest to też idealny zestaw na prezent :) Bardzo lubię takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze trafilam na cos na prawde dla mnie! Nie jestem niestety taka kreatywna, a chcemy z moim chlopakiem udekorowac salon. I twoj pomysl, niby nic takiego, proste ,a jak fajnie sie prezentuje . Dziekuje Ci za to :D

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty ale śliczny stroik. Też lubię coś sama zrobić zamiast kupować ozdoby :).
    A miesiąc mi też nie wiem kiedy zleciał i też niestety był trudny. Oby ten luty faktycznie był łaskawszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie prezentuje się ten słoik :D Super pomysł :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, tak minimalistycznie i z klasą :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło :)
    Pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny stroik, prosty w wykonaniu, a ja to bardzo cenię, bo mam dwie lewe ręce do wszelkich prac plastycznych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger