#124 Boho skarbonka - DIY

  Hej! Hej! Hej! 

Oj mało mnie ostatnio, oj mało... Niestety laptop do końca się popsuł więc oddaliśmy go do naprawy, która jak się potem okazało, stała się nieopłacalna.  Na szczęście udało Nam się wyhaczyć dobrą promkę na spoko laptop i już mogę do Was się tutaj nadawać! :D  Koniecznie również muszę zajrzeć do Was, bo już pewnie tyle fajnych postów mnie ominęły! 

Także w sierpniu działam już ze z dwojoną siłą, a tymczasem chciałabym Wam pokazać co ostatnio stworzyłam!



Ostatnio koleżanka poprosiła mnie, żebym jej odświeżyłam wianek na drzwi. Więc wyciągnęłam kwiaty, wstążki i pistolet na klej. Zaczęłam tworzyć i przepadłam! Zapomniałam ile to mi radości dawało, ile odprężenia, że szkoda mi było przerwać proces twórczy więc postanowiłam zrobić skarbonkę!


Miałam fajny słoik odłożony po jakiś ogórkach, który początkowo miał być lampionem na balkon, ale że mam jeszcze jeden więc postanowiłam właśnie z niego zrobić piękną boho skarbonkę!



Użyłam piękne wstążki i drobniutkie kwiaty,  z których zrobiłam kaskadę.  To był efekt zamierzony i nie tylko ze względy walory wizualne, ale także dlatego, że skarbonka nie będzie otwierana przynajmniej do grudnia! 


Jestem ciekawa ile uda Nam się nazbierać pieniędzy bo postanowiłam, że zamiast płacić kartą za zakupy będę wyciągać określoną kwotę i będę musiała się w niej zmieścić, a resztę włożę  do skarbonki! Cudowny pomysł co nie?  Płacąc kartą wiem, że mi starczy, a tak jak będę musiała pilnować kosztów, nie zrobię nieplanowanych wydatków!




Jak Wam się podoba? Chcieliście by zobaczyć więcej postów z  DIY,? A może chcieliście by przeczytać jak robię to wszystko krok po kroku? Dajcie znać w komentarzu! 

9 komentarzy:

  1. Wow kochana! Twoja praca jest bardzo inspirująca :)
    Z pewnością chciałabym zobaczyć więcej postów z serii DIY, bo widzę, że masz talent.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku! jaka przeurocza! Uwielbiam rzeczy DIY ;) No i gratuluje zakupu ;) mam nadzieje, ze bedzie sluzyc latami :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. wpadam oczywiscie na Yt ;) mam nadzieje, ze tez wpadniesz, bo zalozylam swiezo kanal z przyjaciolka ;p link do kanalu u mnie w najnowszym poscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudownie to wygląda:) w sam raz ozdoba na toaletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne! Podobają mi się te pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio też kolejny tablet odmówił posłuszeństwa- dobrze że mam inny w "rezerwie" 😁
    Piękna jest ta skarbonka 😍
    Naprawdę masz talent do takich rzeczy i chętnie zobaczę więcej takich Twoich DIY 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger