#149 Flower Haze & Angel Energy - Makeup Obsession



 Witam!

Święta, święta i po świętach.... 

Tak wiem, że na te słowa jest dużo za późno, ale temat dzisiejszego postu jest jak najbardziej świąteczny! 

Dlaczego?

Chciałabym w tym poście zaprezentować Wam 2/3 prezentu, który dostałam od Pawła pod choinkę.  Prezent, który jak co roku sobie sama wybrałam i sama zapakowałam xD Dobrze, że kupić mi nie kazał ha ha ha ha :D  Ehhhh chłopy, chłopy... Z drugiej strony, nie zawiodłam się na prezencie :D


Jak widzicie na powyższym zdjęciu prezentem, który sobie wybrałam to paletki cieni od MAKEUP OBSESSION. Po prawdzie chciałam dostać jedną z tych dwóch, ale Paweł uznał, że może źle wybrać więc kupił dwie! Ja się tam nie gniewam ;p

 1.  Flower Haze



2. Angel Energy



Obie palety są bardzo kolorystyczne, bo na tym mi najbardziej zależało! Cóż mogę o nich powiedzieć? A no nie za wiele, bo paletki testuję i póki co nie miałam okazji wydobyć z nich tego co najlepsze, jednak co zauważyłam to trochę pigmentacja mnie zawiodła. Sądziłam, że będzie mocniejsza zwłaszcza przy ciemniejszych kolorach... no ale cóż.... Jeśli chodzi o błyski to tu nie mam najmniejszych zastrzeżeń! Nawet bym powiedziała, że przerosły me oczekiwania! Zacne są!


Czy polecam? Jasne, że polecam po mimo maleńkiego minusa :D Na promocji w Rossmannie może je dorwać ok 35-40 zł. Normalnie kosztują jakieś 64-65 zł.

Jak Wam się podobają ?

Do następnego!


15 komentarzy:

  1. Boskie kolory, szczególnie te błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami dobrze jest samemu wybrać sobie prezent ;p Bardzo ładne paletki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie lepiej samemu sobie wybrać, niż dostać coś totalnie z czapy! Paletki wyglądają naprawdę prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne kolory, na pewno coś cudownego nimi wyczarujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory! Zwłaszcza ta pierwsza to takie moje odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne opakowania, świetne kolorki 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne paletki :D Szkoda, że nie pokazałaś swatchy. Dla mnie to istotne jaki mocny pigment mają cienie ;)
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajna paletka. Szczerze w tamtym roku również sama sobie zapakowałam prezent pod choinkę. ;) Więc znam to bardzo dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka fajna i dobrze, że jest błysk, chociaż szkoda, że pigmentacja zawodzi. Ciekawa jestem makijażu oczu przy użyciu tych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki mają te paletki :)

    I piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne kolorki! Chciałabym zobaczyć ich pigment:D

    OdpowiedzUsuń
  12. makeup obsession ma fajne kolory ale niestety na oku nie jest juz tak pięknie. pigmentacja raczej słaba i bez szału. ale czego się spodziewać w tej cenie? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. I to jest bardzo ważne, żeby nie zawieść się na prezencie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger