# 163 Koszulka Rośliniary! - Wiosenna stylizacja

 Hejka!

Ahhhh ta wiosna jest trochę kapryśna! Raz piękna pogoda, że aż się chce żyć,  a za chwilę deszcz, śnieg i wiatr. No, ale cóż kwiecień plecień co przeplata, tarnina kwitnie i inne wierzenia ludowe.... No cóż trzeba przetrwać, później będzie pięknie!

Kto mnie obserwuję na IG ten wie, że stałam się ROŚLINIARĄ! A co musi mieć rasowa rośliniara? Oczywiście rośliny, ale nie tylko! Jakiś czas temu przeglądałam Aliexpress.... no jakże by inaczej :D  

Przeglądałam Aliexpress i wpadłam na świetną aukcje, gdzie znalazłam koszulki z idealnymi nadrukami dla osób, które kochają rośliny i w tym poście pokażę Wam stylizację z jedną z nich!



Zacznę może od koszulki bo ona tu gra główną rolę. Tak jak wcześniej wspomniałam zamówiłam dwie koszulki z motywem roślinnym, a jedną z nich prezentuję w tym poście.  Koszt koszulki to 22 zł więc naprawdę fajna cena. Koszulki przyszły mi po około 2 tygodniach i to kurierem poczty polskiej. Swoją drogą uwielbiam swojego nowego kuriera z poczty, bo był tak miły i zostawił mi paczkę w skrzynce i o tym poinformował smsem. Takich trzeba doceniać! 


Czy wydając 22 zł za koszulkę oczekiwałam dobrej jakości? I tak i nie. Mam już jedną koszulkę z Alie z nadrukiem Sailor Moon (pokazywałam Wam w tym poście KLIK) więc oczekiwałam podobnej jakości i taką dostałam! Koszulki są z przyjemnego materiału, nadruk zdecydowanie jest bardzo fajnej jakości, no ale niestety rozmiar.  


Nie wiem czemu wzięłam "M" skoro koszulkę z " Czarodziejką z księżyca" wzięłam "L"!? Koszulki są na styk. Obcisłe, ale nie krępują ruchów. Jedynym ich minusów było to, że są krótkie, a ja wolę jednak dłuższe no i bardziej luźniejsze. Na szczęście mam dużo ubrań z wysokim stanem!


Czy polecam? Zdecydowanie! Polecam tylko wziąć rozmiar większy..., a może i nawet dwa rozmiary większe! Wybór nadruków jest ogromna więc każdy znajdzie coś dla siebie! Tutaj macie linka do tych koszulek KLIK


Kolejną częścią stylizacji są spodnie, które uwielbiam i kupiłam je już jakiś dłuższy czas temu w Pepco za jakieś 50 zł. Są mocno w stylu lat 80 i to mi właśnie w nich podoba!

Dobrałam do tego wszystkiego długą koszulę, którą postanowiłam ubrać jako a'la kardigan! 


Do całości dobrałam kilka dodatków!

1. Kolczyki rasowej rośliniary czyli zielone monsterki z Pepco (kupione już jakiś czas temu)


2. Bransoletka mojego autorstwa z koniczynką :D


3. Buty, w których się zakochałam, a kupiłam je na grupie na FB - Butoholiczki - grupa stworzona dla kobiet , ale nie pamiętam niestety ceny. 


Jak Wam się podoba stylizacja?  Kto z Was jest rośliniarą? 

Do następnego!


17 komentarzy:

  1. OMG! Ta koszulka jest genialna! Kocham roślinki, więc muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem rośliniarą ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka w sam raz dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że już wkrótce pogoda nas pozytywnie zaskoczy. Zrobi się cieplutko i zielono dookoła :)

    Świetna koszulka, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiaty, ale do bycia rośliniarą mi daleko, kompletnie nie potrafię się z nimi obchodzić :D A stylizacja bardzo mi się podoba. Ogromny plus za nawiązanie do roślin również w biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Bardzo fajnie prezentuje się ta koszulka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super! Bardzo podoba mi się ta koszulka. Przydałaby mi się taka- zdecydowanie mój klimat :) Ja też jestem rośliniarą! Dziś właśnie posadziłam w ogrodzie różowe niezapominajki. Jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna koszulka, świetne dodatki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadruk koszulki totalnie w moim stylu. Uwielbiam rośliny, mogłabym się nazwać rośliniarą :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Cudowna stylizacja, wyglądasz w niej pięknie! Buty i dodatki super, ale przyznam, że to ta koszulka robi robotę i jest numerem jeden w tym outficie :) No po prostu rewelacyjna! Chciałabym taką mieć ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka zdecydowanie przykuwa wzrok- jest mega rośliniarska :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta stylizacja :)
    Super masz te spodnie :)
    Ja nie jestem rośliniarą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja widać że przemyślana

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja widać że przemyślana

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie wszystko dopasowałaś. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger