# 161 Moje zamówienie z Avon!

 Hejka!

No i w końcu mamy wiosnę! Nie tylko astronomiczną, kalendarzową, ale także w pogodzie czuć już ją. Ja się mega cieszę mimo tego, że wraz z wiosną przyszła alergia xD

Ostatnio zapytałam się Was czy w następnym poście pokazać Wam zamówienie z Aliexpress czy Avonu i zdecydowaliście, że chcecie zobaczyć kosmetyki!

A więc zaczynajmy!


1. Local Nature By Avon Collections - Woda perfumowana o nutach zapachowych takich jak lawenda, róża i żywica balsamiczna. 

To jest dla mnie totalna nowość bo nigdy wcześniej nie widziałam go w żadnym katalogu. Jak pachnie? Jak łąka pełna kwiatów w letni poranek. Przynajmniej ja mam takie skojarzenia. 


2. Żel pod prysznic Juice Burst 

Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale zapach ma obłędny!  Jak go przetestuję to na pewno się z Wami podzielę tutaj lub na Instagramie.  Producent obiecuje Nam gładką, odświeżoną i odżywioną skórę.


3.  Nawilżająco-ochronny krem na dzień z kompleksem "Oxypure i SPF20

Krem ma Nam pomóc z rewitalizować cerę, ochronić przed wolnymi rodnikami i sprawić, że Nasza buzia będzie wyglądać promiennie! Ja go już stosuję, ale póki co jeszcze nie chcę wydawać opinii, ale na pewno się z Wami tym podzielę. 



4. Ultramatowa pomadka do ust w kolorze Pink Posion

Kolor trochę nie mój, bo wolę wyraziste usta, ale czasami brakuje mi takich jasnych kolorów.  Jest bardzo aksamitna w rozprowadzaniu jej na ustach. Jeszcze nie testowałam jej trwałości, ale na pewno  to sprawdzę!




5. Mark.   Matowa pomadka w płynie w kolorze Love Spell

Co do tego koloru mam takie mieszane uczucia. Niby fajnie, bo wyrazisty, ale jest bardzo "siny" i tak nie jestem do końca przekonana. Na pewno przy jakimś makijażach mi się przyda, więc się nie zmarnuje!




6.  Intensywnie odżywiająca ampułka do włosów

Jestem bardzo ciekawa tej ampułki, ale muszę z nią poczekać, bo moja skóra głowy ma się w złej kondycji. Na pewno testując ją teraz, nie wydam pozytywnej opinii, bo potrzebuję czegoś mocniejszego, a przede wszystkim LECZNICZEGO produktu. Więc, jak wyleczę łepetynę to ten gagatek będzie na pewno testowany!


7. Tusz Euforia - efekt sztucznych rzęs

Ten tusz już testuję iiiiiii... może efektów sztucznych rzęs nie ma (wiecie ja doklejam, więc żaden tusz nie da takiego efektu), ale daje radę! Duży plus: nie kruszy się! Ostatnio mam taki z tym problem, że szok! Jeśli chodzi o efekt na rzęsach to jestem zadowolona. Nie jest jakoś spektakularny, ale na pewno lepszy nawet od tuszy z Bourjois.



8.  HERSTORY

O tym zapachu mogliście już przeczytać na moim blogu w tym POŚCIE , także jeżeli chcecie przeczytać o tej wodzie toaletowej to zapraszam do tego wpisu!



Jak Wam się podoba moje zamówienie? 

Czy zainteresował Was jakiś kosmetyk lub zapach? A może lubicie kosmetyki Avon, ale nie macie jak ich zamówić? A może macie ochotę zamawiać kosmetyki z rabatem?

Mam dla Was fajną opcje: zostań konsultantką Avon!  Jak nią zostać i czy wiąże się to z jakimiś ukrytymi haczykami?

Zostanie konsultantką jest bardzo proste! Wystarczy wejść w link  >ZOSTAŃ KONSULTANTKĄ AVON< zarejestrować się i koniec!

Haczyków nie ma!! Nie musicie koniecznie zamawiać co katalog. Nie macie potrzeby? Nie zamawiacie! Proste? Proste! Rejestracja nie zobowiązuję Was do tego, a to wydaje mi się, że jest bardzo fajne!

Fajne jest to też, że zamawiacie kosmetyki z rabatami nawet do 45%!  Ponad to możesz zarabiać na zamówieniach! Pokazujesz katalog ciotce, szwagierce, koleżance, zawsze coś wpadnie w oko, zamawiają w cenie katalogowej, a Ty zamawiasz po Swoich rabatach!

Jeśli Was zainteresowałam cieszę się! Jeśli będziecie chciały lub chcieli zachęcam do rejestracji!

Do następnego!


Post powstał w ramach współpracy. Współpraca nie ma wpływu na moją opinię na temat prezentowanych produktów.

11 komentarzy:

  1. Oh very cute colors of lipstick

    OdpowiedzUsuń
  2. te perfumy, tusz do rzęs i pomadka matowa mnie korcą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy, żele pod prysznic, zawsze Avon miał fajne :)
    Natomiast ich kolorówka, to dla mnie porażka:(
    Kolory szminek są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki, perfumy, żel pod prysznic - zaciekawiły mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne produkty, ładne odcienie pomadek, a ten żel pod prysznic koniecznie muszę sobie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. MAm te perfumy Hes story i musze Ci powiedzieć, że uwielbiam ten zapach :) Do tego jest mega trwały. Zaciekawiła mnie ta woda perfumowana. Zdecydowanie moje nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love Avon products! Thanks for sharing and wishing you a nice day :)
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne odcienie pomadek, w moim stylu :D


    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger