#160 Ahhhhh ta wiosna

 Hejka!

Ahhhh wiosnę czuć w powietrzu.... nie ważne czy świeci słońce czy pada deszcz... Ważne jest to, że dzień jest coraz dłuższy, a na dworze jest coraz cieplej.

Nie tylko czuć wiosnę w powietrzu, ale też widać u mnie w mieszkaniu. Mam okna zachodnie, które uwielbiam, bo nic mnie tak ostatnio nie cieszy jak zachodzące słońce! 


Dlaczego? 

A dlatego, że zdjęcia mają niepowtarzalną magię! Uwielbiam gdy ciepłe promienie otulają moje rośliny. Zresztą sami zobaczcie!





A Wy za co lubicie wiosnę?

Mam do Was pytanie, a w zasadzie prośbę. Mam w zanadrzu dwa tematy na post, ale kompletnie nie wiem, który dodać najpierw.  I stąd pytanie do Was: o czym chcecie przeczytać w następnym poście?

Przegląd mojego zamówienia z Aliexpress czy z Avonu? 

Dajcie znać w komentarzu :D 





17 komentarzy:

  1. Wiosnę lubię za to, że przyroda dzięki niej budzi się do życia i coraz częściej promienie słońca się pojawiają :D Super zdjęcia! Chętnie przeczytałabym przegląd Twojego zamówienia z Avonu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipany;) mnie bardziej interesuje przegląd zamówienia Avonowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To słoneczko dodaje siły do działania. Człowiek się od razu czuje lepiej, kiedy słońce muska skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to słońce się pokazuje to od razu człowiek inaczej się czuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wiosnę za to, że daje nadzieję- na lepsze jutro :) A jeżeli chodzi o Twoej posty to oba tematy ciekawe. Może na pierwszy ogień Avon?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna to czas kiedy wszystko budzi się do życia :) Uwielbiam ją za tulipany, słońce, kwitnące drzewka, soczystą zieleń trawy :) I bociany❤️

    Śliczne zdjęcia, mega ujęcia :)

    Pozdrawiam i życzę uroczej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon :-) A wiosnę uwieliam za tę niesamowitą energię , którą daje mi do działania, za pęki kwaitów, sieleń przyrody, przebudzanie się do życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam każdą porę roku, niemniej jednak wiosenne promienie słoneczne mają w sobie niepowtarzalny urok :)
    Mogłabyś zdradzić nazwę tej zielonej rośliny?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękne zdjęcia, takie ciepłe :) Sama kocham wiosnę za te cudowne słońce :) oraz oczywiście za rozkwitającą zewsząd przyrodę! :)
    co do pytania, ja jestem za Ali! :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Też teraz mam okno na zachód i jestem zachwycona :D Teraz jest pięknie. Gorzej jest latem gdy do wręcz 21 jest skwar u krop o.o

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Ja się przeogromnie cieszę z wiosny już wysiewamy kwiatki warzywa i owoce. Mega mnie cieszy wiosna

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiosne i słoneczko! Od razu chce się żyć jak przychodzi wiosna :D Słoneczko niezle ładuje baterie :) Piękne kadry ;) Ja jestem za przeglądam zamówienia z alie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak! ja też za to uwielbiam wiosnę! <3 otulające słońce, dłuższe dni i śpiew ptaków <3 przyjemne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam akurat okna na wschód, ale nie narzekam- dzięki temu, mieszkanie się tak szybko od słońca nie nagrzewa.
    A widok za oknem, na całą panoramę Gór Świętokrzyskich- po prostu, bajeczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger