#158 Marzec....

Witam Cię Marcu! 

Jeszcze ponad tydzień temu przywitalibyśmy Cię całkiem inaczej. Z uśmiechem na twarzy, bo jesteś zwiastunem wiosny. Symbolem, że wszystko budzi się do życia....

Tym czasem za Naszą wschodnią granicą... Marcu zabierasz życie. Nie jest to Twoja wina. Jest to wina jednego człowieka, który na kartach historii stanie na równi z Hitlerem i Stalinem. 

Ciężko teraz pisać... wydaje się, że cokolwiek dodajemy jest niestosowne... W Ukrainie giną ludzie... giną dzieci... giną zwierzęta... a My? Dodajemy recenzje kosmetyków, filmów, książek czy innych na tą chwilę pierdół. 

Ja osobiście uważam, że takie zwykłe treści powinny się pojawiać na Naszych blogach, instagramie, facebook'u czy tiktoku! O wojnie w Ukrainie słyszymy, czytamy i oglądamy wszędzie. Potrzeba Nam trochę odskoczni od tego wszystkiego! Nie bójcie się tworzyć....  To, że dodajemy coś błahego, nie oznacza to, że Nas to co wokoło się dzieje, nie obchodzi! 

Przede wszystkim teraz nie czas na hejt. To jak przeżywamy to wszystko jest to Nasza sprawa! Nie narzucajmy swoich racji jak powinniśmy to przechodzić. Nie hejtujmy, że ktoś obnosi się z tym, że pomaga, mówiąc, że to dla zasięgu... Nie hejtujmy, że ktoś ma zasięgi, ale nic nie mówi o pomaganiu. 

Każdy to przeżywa inaczej i nie jest to pora na złośliwe komentarze!


Uważajmy na treści jakie pojawiają się w intrenecie! Szał paliwowy, wybieranie gotówki z bankomatów, a to dopiero początek. Zanim coś udostępnimy, zastanówmy się TRZY razy czy to prawda. 


Na koniec coś pozytywnego!  Jestem dumna z Nas Polaków! Wszyscy wokół gadają, co nie zrobią dla Ukrainy, a tymczasem My działamy! U Nas nie ma obozów dla uchodźców pod granicą. Ukraińcy u Nas dostają dach nad głową, a nie zimny namiot. 

U Mnie pod Opolem w CH Turawa Park w miejscu gdzie spędziłam 2,5 roku pracując tam czyli po byłym Praktikerze utworzyli TYMCZASOWY OŚRODEK POMOCY UKRAINIE i powiem Wam, że nie znam lepszego miejsca w Opolu by taki ośrodek otworzyć.  Jestem bardzo z Nas Polaków dumna!


💙💛





8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą- normalne treści są nam potrzebne. Zamartwiając się, nie pomożemy naszym sąsiadom, każdy z nas przeżywa tą sytuacje na swój sposób.
    A to paliwo, brak gotówki w bankomatach- aż mi się przypomniała sytuacja z 2020.
    Paliwo było, ale gotówki w bankomatach już nie. Niezbyt przyjemnie mi się to kojarzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od końca lutego ciężko mi zebrać myśli. Żyję komunikatami prasowymi, wiadomościami i wciąż nie mogę uwierzyć, że to się naprawdę dzieje... Nie ukrywam, że ciągle odczuwam lęk, bo nie wiadomo jak to wszystko się skończy. Zresztą, jak nie czuć lęku, gdy widzi się zdjęcia bezbronnych dzieci, które giną we własnej ojczyźnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szczególnie ważne są teraz "normalne" treści, za dużo tej wojny wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przestałam śledzić te inf... bo co rusz jakieś fejki się trafiają.
    liczę że wojna szybko się skończy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hitler i Stalin cieszą się, że zawładnęli kolejną duszą tym razem w XXI wieku. Straszne jest to co się dzieje w Ukrainie. Przeraża mnie ta wojna, że tyle ludzi zginęło. To cierpienie Ukraińców jest i moim cierpieniem bo od 24 lutego nie mogę sobie jakoś dać rady z tym wszystkim. Przeraża mnie to...


    Mimo to życzę Ci dobrego i spokojnego marca. Trzymaj się ciepło i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet 🌷❤️🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, każdy przeżywa to co się dzieje na swój sposób, ale najważniejsze, że jako naród zdajemy egzamin z człowieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że każda osoba na swój własny sposób przeżywa to co dzieje się za naszą wschodnią granicą.
    My pomimo tej trudnej sytuacji powinniśmy starać się żyć normalnie i najważniejsze nikogo nie krytykować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger