#43 Muszelki z Aliexpress

Hejka!:)

Niby mam czasu baaaardzo dużo, a jakoś zabrać nie umiem się zebrać do pisania.
Czy Wy też tak macie??

Co tam u Was słychać? Jak się trzymacie?

Ja mam lepsze i gorsze dni ale jakoś staram się myśleć pozytywnie;) Grunt by się nie poddawać! Chyba się ze mną zgodzicie?

W tym poście pokaże Wam biżuterię jaka do mnie ostatnio przyszła z Aliexpress. Od jakiś dwóch lat podoba mi się trend muszelek w łańcuszkach, bransoletkach czy kolczykach ale jakoś tak się stało, że nie skusiłam się do zakupów.  Teraz przeglądając Aliexpress to naprawdę się powstrzymuję by nie zamówić kolejnej muszelkowej ozdoby.

Nie przedłużając dłużej chcę Wam pokazać dwa komplety:
Pierwszy to komplet czterech par kolczyków, a drugi to komplet łańcuszka z zawieszką i kolczykami!:)



Tak jak wyżej wspominałam pierwszym kompletem był cztery pary kolczyków.  Zapłaciłam wtedy za te kolczyki ok. 4 zł, teraz kosztują o 1 zł więcej ale uwierzcie mi lub nie: warto! Biżuteria jest fajnie wykonana, mnie nie uczuliła i naprawdę polecam.  Wysyłka też całkiem spoko bo zamówiłam 5-tego marca, a awizo miałam ok 25-tego marca.
LINK DO KOLCZYKÓW ---> KLIK TUTAJ 




Drugi komplet, który przyszedł do mnie to łańcuszek z kolczykami w kolorze złota. Bardzo ale to bardzo mi się podoba! Kosztował ok. 6 zł teraz może być ciut droższy. Jeśli chodzi o czas dostawy to jest podobny do poprzedniego kompletu.  Zamówione tego samego dnia, a dostawa różniła się tylko kilkoma dniami.
LINK DO ZESTAWU--->LINK


Jak Wam się podobają?
Zamawiacie coś z Aliexpress?
Do następnego!:*

13 komentarzy:

  1. uwielbiam te złote muszelki :D Pięknie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Na alie często można znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Ja też mam mnóstwo biżuterii z aliexpress, ale praktycznie jej noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają:) Kolczyki są cudne i łańcuszek też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też raz lepiej ,raz gorzej ale zgadzam się z Tobą - grunt to się nie poddawać 😉
    Piękna ta biżuteria-chociaż motyw muszelek niezbyt do mnie przemawia to ta biżuteria mi się baaardzo podoba 😍
    Lubię robić zakupy na Aliexpress 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jak narazie wszystko dobrze. Piękna biżuteria taka idealna na lato. Na ali można nie raz super rzeczy znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Idealna na lato, którego nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria wygląda ekstra. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. te muszelki wykonano bardzo starannie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na ali kocham firmę foccalure. Ich kosmetyki jakościowo są sztosem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię biżuterię z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger