#46 Madzioszek w kuchni: Racuchy z rodzynkami

Hejka!!!

Tak sobie pomyślałam, że wprowadzę na swój blog pierwszą serię postów tematycznych.
Myślę, że to fajny pomysł bo to może mnie z mobilizuje do systematyczniejszego wrzucania treści na blog, a Was zachęci do odwiedzenia mojej strony.
Zobaczymy, spróbujemy, a może się uda.... Tak więc startujemy z pierwszą serią czyli: Madzioszek w kuchni.  Posty z tej serii postaram się wrzucać regularnie co poniedziałek, więc trzymajcie kciuki za moją wytrwałość.

Oficjalnie pierwszy przepisem w tej serii będzie przepis na racuchy z rodzynkami, ale jakieś kilka wpisów wcześniej znajdziecie przepis na moje PIERWSZE KROKIETY.  

Dobra! Przechodzimy do tematu. Tak jak wspomniałam wyżej, pierwszym tematem w serii będą racuchy z rodzynkami. Oczywiście nigdy wcześniej nie robiłam ich więc wygląd pozostawia trochę do życzenia ale wyszły naprawdę dobre:)




Przepis:

1 jajko
200 ml mleka
1 szklanka mąki (ok.150g)
1 łyżka cukru wanilinowego
1 łyżeczka cukru
1/2 łyżeczki sody



Wszystko wsypujemy do miski i mieszamy by nie było grudek. Potem smażymy na oleju roślinnym lub na czym tam chcecie:)

Wiecie co... właśnie sobie uświadomiłam dlaczego mi nie do końca wyszły. Bo zamiast jednej szklanki mleka dodałam dwie 😅



Ciasto przez to było bardzo rzadkie, a racuchy duże i płaskie :) No cóż następne lepiej wyjdą ale przepis i tak Wam podaje bo jest świetny!:)



Jeśli chodzi o rodzynki to ja je wrzuciłam do ciasta i razem z nim wylewałam na patelnie. Możecie też dodawać już do wylanego ciasta na patelni.


Oczywiście najważniejsza osoba w kuchni zmęczyła się przypatrując się mi, więc wskoczyła na kaloryfer i zasnęła.

Przepis zaczerpnięty ze strony www.kwestiasmaku.com

Do następnego:*

12 komentarzy:

  1. Ja bym tylko z rodzynek zrezygnowała, bo nie lubię :D Za to racuchy, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachunku uwielbiam ale z rodzynkami nie jadłam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dizś się biorę za placki bananowe ;D ciekawe jak to wyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. rodzynek nie lubię:) bym je odrzuciła;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Z rodzynkami moja kuzynka je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi smaka narobiłaś, wyglądają mega apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za wytrwałość, bo pomysł na serię bardzo fajny 🙂
    Megapetycznie wyglądają te racuchy ,chociaż ja bym się skusiła na wersję bez rodzynek-nie przepadam za nimi 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym musiała jakoś zamienić jajko, ale wyglądają apetycznie :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tak nie lubię rodzynek :( Ale racuszki chętnie bym zjadła, ale z jabłkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Uwielbiam racuchy, będę musiała wypróbować ten przepis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Racuchy uwielbiam, ale bez rodzynek. Tych nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger