#44 Dwie modelki i jedno krzesło

Hej!:)

Święta, święta i po świętach.... pierwszy raz czułam ulgę, że się skończyły!
Niby dla mnie Święta Wielkanocne nie są za specjalnie świętami rodzinnymi, ale jednak trochę dobijało mnie to, że spędziliśmy ten czas we dwójkę plus kocie dziecko.
No cóż... takie czasy... Za rok będzie lepiej:) Zwłaszcza, że się nauczyliśmy lepiej gotować;p

W tym poście przychodzę do Was z "sesją" zdjęciową, która miała przedstawiać stylizację.... ale przerwał ją sąsiad! Hahaha jak to brzmi:D





Przejdźmy do tematu:)

Miałam już pomysł jak pokażę na zdjęciach tą stylizacje więc zaczęłam wszystko ustawiać: aparat, światło i całą scenerię. Najgorzej było ze światłem bo robiłam zdjęcia na tle okna w momencie gdy słońce świeciło na nie najmocniej. Aparat w telefonie też nie współpracował... Gdy tak wszystko  ustawiałam, robiłam zdjęcia próbne i po jakimś czasie zapukał sąsiad z dołu bo mu kapało z sufitu.
No i zdjęcia przestały być ważne bo zaczęliśmy szukać czy aby przypadkiem my ich nie zalewamy.
Okazało się, że to nie my i w sumie nie wiadomo kto, jak i dlaczego.  Jednak humor i wena do zdjęć uleciała niczym bańka mydlana.

Po zgraniu zdjęć próbnych na komputer zaczęłam się nimi bawić i może nie jest to pierwsza jakoś ale coś nie co wyszło. Przedstawiam Wam sesje pod tytułem: dwie modelki i jedno krzesło! Zobaczcie efekty!







Jak Wam się podobają zdjęcia?
Według mnie Luśka lepiej wypadła niż ja! A Wy jak sądzicie?
Do następnego:*

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz wspaniale i uroczy Kociak! Ja mam w domu trzy kotki i jednego kota :D Wspaniała sesja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetnie wypadnięcie :) mega podobają mi sie Twoje buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie ładnie wyglądacie :) Świetny pomysł na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła przygoda z tymi zdjęciami 🤣🙂
    Lepiej wyglądasz niż Luśka 😉
    Pomysł na zdjęcia bardzo fajny 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystkich przeciwności zdjęcie wyszły super ;) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie super wypadłyście! Świetne zdjęcia :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia, obie świetnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. coś genialnego jest w tych zdjęciach ;) poważnie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger