#184 Welcome to Kaszebe part 2! Kaszubski Park Miniatur.

 Hejka! 

No i wszystko co dobre szybko się kończy! To były piękne i aktywne dwa tygodnie. Powoli czas wracać do rzeczywistości.  No cóż....

Dzisiaj przychodzę Wam z kolejną wycieczką podczas mojego pobytu na Kaszubach.  Tym razem zabieram Was na trzy atrakcje, które warto zobaczyć! Co to takiego? 

Są to trzy parki, gdzie spędzicie w nich cały dzień:

* Kaszubski Park Miniatur

* Park Gigantów

* Kaszubski Gracik





Zacznijmy od czegoś najważniejszego czyli  koszt takiej wizyty w tych parkach. 

Cena wejściówki do samych miniatur to 26 zł normalny, 18 ulgowy, a dzieciaki do lat 3 wchodzą za darmo. Polecam jednak zakupić bilet na trzy parki dlatego, że jest bardziej korzystnie. Cena za pakiet to 49 zł normalny, 39zł ulgowy, no a dzieciaki do lat 3 wchodzą za free. Natomiast jeśli chcecie zobaczyć tylko Park Gigantów i Kaszubski Gracik (nie można rozdzielić tych parków, bo są obok siebie) to koszt biletu normalnego to 44 zł, ulgowy dyszka mniej, a dzieci do lat 3 to już wiecie. 

Wszystkie atrakcje wewnątrz parków są w cenie biletów. Warto też wiedzieć, że pomiędzy parkami kursuje ciuchcia, która też jest w cenie, ale nie zawsze Pani informuje o tym. My ją zauważyliśmy podczas zwiedzania Parku Miniatur i gdy już mieliśmy iść pod górę do Parku Gigantów, poszłam się dopytać.  


Wycieczkę zaczęliśmy od Parku Miniatur. Miniatury jak to miniatury odzwierciedlają słynne budowle.  Jak dla mnie to ten park jest nieco zaniedbany. Niestety niektóre eksponaty są już po uszkadzane.  Na terenie parku znajdują się również takie atrakcje jak: 

Gabinet Śmiechu czyli wszelkie przekrzywione lustra, które modyfikują Nasze odbicie:) 



Bajkowa Kraina czyli miejsce gdzie są figurki postaci z bajek. Tam chyba najbardziej Nam się podobało. Robiliśmy zdjęcia, dzieciaki były zadowolone, a My trochę sentymentalnie do tego podchodziliśmy :) 







Zamek Strachu -  nie wiem co tam było bo nie wchodziłam.

Mini Zoo -  czyli coś czego nie bardzo lubię, ale tu na szczęście były tylko kozy, które miały w nosie odwiedzających, a oni sami do nich nie podchodzili, bo zapach nie kusił xD.


Ja wiem, że na zdjęciu one leżą w swoich kupach, ale mają naprawdę duży teren zagrody i nie jest on zaniedbany. Kozy mają tam dobrze i raczej są to bieżące kupy xD Hahahahaha jak to brzmi xD

Myślałam, że opiszę Wam te trzy parki w jednym poście, ale już jest przydługi więc podzielę ten wyjazd na ( mam nadzieję) dwie części. 

Zostawiam Was ze zdjęciami z miniatur.

Dajcie znać czy byliście już w takim parku i czy lubicie takie atrakcje?






14 komentarzy:

  1. Piękny czas! Cudowne zdjęcia i jeszcze lepsze wspomnienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My w tym roku zaliczyliśmy Bałtycki Park Miniatur. Ale widzę po zdjęciach, że się różnią, więc i ten warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wycieczka. Byłam w podobnych miejscach, kojarzą mi się z rodzinnymi wyjazdami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wycieczka 😀
    Nigdy nie byłam w takim parku, ale po zdjęciach widzę że chyba muszę się tam kiedyś wybrać 😀
    Park Miniatur mnie najbardziej kusi 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cholercia, fantastyczne miejsca, chętnie sam bym się wybrał pooglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyprawa do takiego parku miniatur :) Chciałabym zdjęcie z wieżą Eiffla :) mimo, że nie prawdziwa z Paryża to i tak by mi sprawiło wiele radości móc zobaczyć taką miniaturę w Polsce :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętne wybrałabym się do Parku Miniatur.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i ciekawe miejsca 😊 ja uwielbiam mini zoo😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe i niesamowite miejsce warte odwiedzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byliśmy w żadnym z nich.szczególnie ten park miniatur nas kusi. Teraz zwiedzamy Poznań i początkowo chcieliśmy zwiedzić park miniatur,ale są tu tylko budowle Szlaku Piastowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze że to bardzo fajne miejsce. Miniaturki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam jakoś 5 lat temu, podobało mi się. Fajna zabawa dla dzieci i dorosłych 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Można zwiedzić cały świat za jednym zamachem :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger