# 185 Welcome to Kaszebe part 3! Park Gigantów

 Hejka!

Po pierwszym dniu w pracy po urlopie czuję się tak, jakbym w twarz dostała xD!  Dosłownie! Nie dość, że zaspałam i wcale nikogo to nie zaskoczyło xD Hmmm ciekawe dlaczego? To jeszcze od samego początku był młyn. Masakra... 

Dobra czas przejść do tematu postu!

Tym razem opowiem Wam o Parku Gigantów! Dla przypomnienia ostatniego postu to ten park znajduje się w Stryszej Budzie. Jest jednym z trzech atrakcji, które warto zobaczyć.

Cennik:

Cena wejściówki do samych miniatur to 26 zł normalny, 18 ulgowy, a dzieciaki do lat 3 wchodzą za darmo. Polecam jednak zakupić bilet na trzy parki dlatego, że jest bardziej korzystnie. Cena za pakiet to 49 zł normalny, 39zł ulgowy, no a dzieciaki do lat 3 wchodzą za free. Natomiast jeśli chcecie zobaczyć tylko Park Gigantów i Kaszubski Gracik (nie można rozdzielić tych parków, bo są obok siebie) to koszt biletu normalnego to 44 zł, ulgowy dyszka mniej, a dzieci do lat 3 to już wiecie. 

Wszystkie atrakcje wewnątrz parków są w cenie biletów. Warto też wiedzieć, że pomiędzy parkami kursuje ciuchcia, która też jest w cenie, ale nie zawsze Pani informuje o tym. My ją zauważyliśmy podczas zwiedzania Parku Miniatur i gdy już mieliśmy iść pod górę do Parku Gigantów, poszłam się dopytać. 



Ogólnie Park Gigantów i Kaszubski Gracik najbardziej mi się podobały. Park miniatur też był fajny, ale jak go zakupicie w pakiecie. Same wejście na miniatury nie jest warte tych 26 złotych.


Jakie znajdziemy atrakcje w Parku Gigantów?

* Samolot

* Gigantyczne Owady

* Monster Truck

* Ogromne Przedmioty

* Gigantyczne Ptaki


Jakbym mogła opisać ten park w najprostszych słowach: wielki plac zabaw dla dzieci jak i dla dorosłych!  Naprawdę!

Każdy znajdzie coś dla siebie!

Samolot

Gdy weszliśmy do parku ku Naszym oczom ukazał się wielki samolot, taki wiecie prawdziwy tylko trochę przerobiony. Jest to świetna atrakcja dla dzieciaków, bo mogą zjechać na zjeżdżalni. Wnętrze samolotu nie jest już takie jak standardowe, bardziej przypomina restauracje i aż szkoda, że nie jest! Fajnie było by wypić w nim kawkę. :D



Gigantyczne Owady

Ta atrakcja chyba najwięcej radości sprawiła mojemu Pawełkowi, bo mógł "walczyć" z owadami.  Czytał wszystkie tabliczki przy owadach. :)

Owady naprawdę robią wrażenie.

Zwiedzając Gigantyczne Owady spotkacie też al'a mini Zoo czyli kozy i owieczki. Tak jak w parku miniatur miały ogromny wybieg, ale już tak nie "pachniało" jak tam.  Rozwaliła Nas tabliczka co grozi za załatwiania "jedyneczki" w lesie:D.









Monster Truck

Kolejna atrakcja dla Pawła. Oczywiście musiał podejść, zobaczyć i nawet chciał zdjęcie :D


Jest jeszcze wiele innych atrakcji jak wielkie przedmioty, obrotowy domek i tak dalej, ale nie robiłam wszystkiemu zdjęć, bo też baterię oszczędzałam. My tam na pewno z dwie godziny chodziliśmy, a jeszcze został Nam Kaszubski Gracik. 

Na miejscu jest punkt gastronomiczny, gdzie myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jest to jednak fast food niż restauracja.  Jedzenie dobre jak na takie miejsce, a ceny nie wygórowane. My nie planowaliśmy jeść tam na miejscu, ale już byliśmy głodni!

Żałuję, że więcej zdjęć nie porobiłam, ale cóż...  

Mam nadzieje, że post Wam się podoba i jeszcze nie zanudziłam Was wakacyjnymi wędrówkami. :D Będzie ich sporo, bo dopiero początek!

Stylówka:

Bluzeczka - SHEIN

Sweter - Sinsay

Spodnie - dostałam od mamy

Buty - chyba Pepco 

Do następnego


13 komentarzy:

  1. Ale fajne to zdjęcie na tronie! Normalnie wyglądasz jak królowa :) Ciekawe miejsce. Musimy tam kiedyś zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdyby tak owady naprawdę były tej wielkości? Brr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie na tronie wygrywa! :) W ogóle bardzo fajne miejsce, klimatyczne to na pewno :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia 😊 nie byłam nigdy w takim parku 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe miejsce, chętnie bym się tam wybrała z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe miejsce, z całą pewnością idealne do zrobienia fajnych zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie na tym tronie jak królowaD;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Owady mamy u nas w mieście, ale te Minionki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dziś miałam pierwszy dzień po urlopie i też zaspałam 🤣🤣
    Zdjęcie na tronie- mistrzostwo 😍
    Oj na takie gigantyczne owady to raczej bym nie chciała popatrzeć- większość z nich, nawet w miniaturowej wersji mnie jakoś odrzuca.
    Ale na Minionki- są super 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger