# 186 Welcome to Kaszebe part 4! Kaszubski Gracik

 Witam! 

No i wakacje dobiegły końca! Powiem Wam to był bardzo intensywny czas i trochę się cieszę na nadchodzącą jesień. 

Dobra czas na ostatnią część zwiedzania parków tematycznych w Srtyszej Budzie czyli w tym poście pokażę Wam Kaszybski Gracik!



Dla przypomnienia:

Cennik:

Cena wejściówki do samych miniatur to 26 zł normalny, 18 ulgowy, a dzieciaki do lat 3 wchodzą za darmo. Polecam jednak zakupić bilet na trzy parki dlatego, że jest bardziej korzystnie. Cena za pakiet to 49 zł normalny, 39zł ulgowy, no a dzieciaki do lat 3 wchodzą za free. Natomiast jeśli chcecie zobaczyć tylko Park Gigantów i Kaszubski Gracik (nie można rozdzielić tych parków, bo są obok siebie) to koszt biletu normalnego to 44 zł, ulgowy dyszka mniej, a dzieci do lat 3 to już wiecie. 

Wszystkie atrakcje wewnątrz parków są w cenie biletów. Warto też wiedzieć, że pomiędzy parkami kursuje ciuchcia, która też jest w cenie, ale nie zawsze Pani informuje o tym. My ją zauważyliśmy podczas zwiedzania Parku Miniatur i gdy już mieliśmy iść pod górę do Parku Gigantów, poszłam się dopytać. 

Czym jest Kaszubski Gracik?
To park gdzie znajdziemy wiele, wiele różnych pojazdów.  Są klasyki motoryzacyjne, samochody inspirowane bajkami czy filmami, pojazdy militarne oraz rolnicze. 

Muszę się przyznać, że chyba to ja miałam największą radochę z zwiedzania tego miejsca! Ja wręcz leciałam by wszystko zobaczyć xD




Na samym wstępie wita Nas autobus do którego można wejść i "usiąść" za kierownicą. No oczywiście Paweł musiał usiąść.  Mi się marzyły kiedyś fotki w autobusie miejskim no i mam!


Ogólnie zasady w parku są takie, że nie dotykamy eksponatów. Można robić zdjęcia, ale z rozsądkiem! Nie sadzamy dzieci na maskach samochodów czy innych ekspozycjach. 

Jak już wcześniej pisałam można spotkać auta inspirowane bajkami czy filmami! Wyżej na zdjęciu mamy gang bajki "Auta" więc dla fanów Złomika czy Zigzaka Mc Qeen będzie niezła frajda!




Kto pamięta Wehikuł Tajemnic i Scooby Doo?  Moja ulubiona bajka z dzieciństwa <3 


Jaś Fasola im trochę nie wyszedł xD Był też pojazd Różowej Pantery i z filmu "Głupi i Głubszy" . Niestety nie mam zdjęć. 



Dla fanów "Stars Wars" (czyli dla mnie) też znajdzie się co nie co:)


 Stara Nyska obklejona lustrzanymi kafelkami.



Wszystkie trzy miejsca czyli: "Kaszubski Park Miniatur", "Park Gigantów" i "Kaszubski Gracik" jak najbardziej polecam.  Naprawdę każdy znajdzie tu coś dla Siebie. Muszę Wam przyznać, że bardziej mi się podobało niż wizyta w "Centrum Edukacji i Promocji Regionu" w Szymbarku.
Dużo ciekawiej i taniej.


Która atrakcja Wam się najbardziej spodobała?

O pozostałych atrakcjach możecie poczytać tutaj:

Kaszubski Park Miniatur

Park Gigantów


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Super pomysł! Idealne miejsce dla małych miłośników motoryzacji :) (i nie tylko)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa bomba! Jeśli jest tam samochód z filmu "Powrót do przyszłości" to rewelacja!
    Nic tylko się wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe miejsce, fajne samochody 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ten autobus, mi się najbardziej spodobał 😀
    Ale ogólnie miejscówka bardzo fajna 😀
    Jest tam co oglądać- Kaszuby od takiej strony mi nie były znane 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne miejsce! My dopiero w tym roku odkrywaliśmy Kaszuby. Naprawdę jest tam co zwiedzać! Bardzo podobał mi się też dwór Wysockich w Sikorzynie. Ma niesamowity klimat. Też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe miejsce, nigdy o nim nie słyszałam :) Na pewno warto je odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce :)
    Miło się tam wybrać i fajnie spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale superowe miejsce, z chęcią bym się tam wybrała :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger