# 189 Welcome to Kaszebe part 7! Plaża Jelitkowo

 Hejka!

Dacie wiarę,  że już połowa września? Masakra jak ten czas leci. Jeszcze chwila i nim się obrócimy będą święta.

Jak Wam mija wrzesień?

W  dzisiejszym poście odczarowujemy polskie morze. Dlaczego odczarowujemy. A no już tłumaczę.  Jak przeczytaliście post z wizyty w Gdyni to wiecie, że pierwsze wrażenie nie było zbyt pozytywne.

Może dlatego, że już było późno i byłam zmęczona, a może dlatego, że spodziewałam się wielkiego parawaningu, pana z kukurydzą czy np. falochronów. A tu się nic nie zgadzało. 😂




Nasz polski Bałtyk odczarowaliśmy plażą Jelitkowo w czwartek. Koleżanka słyszała, że jest to plaża bardzo ładna i fajna więc pojechaliśmy sprawdzić. Mogę potwierdzić jest fajna! Powiem więcej, albo my trafiliśmy tak fajnie, albo to urok plaży, bo nie było dużo ludzi. Rozłożyliśmy praktycznie przy samej wodzie. 


Czy odczarowaliśmy Bałtyk tym miejscem? Można by rzec, że i tak i nie. Chodzi o to, że wiecie w telewizji i w socjal mediach , polskie morze jest pokazane z tymi wszystkimi parawanami, tłumami na plaży i tym podobnie. Tu parawany mogliśmy policzyć na palcach jednej ręki, pan z kukurydzą był, ale sprzedawał popcorn była też knajpa na plaży gdzie zjedliśmy bardzo dobrą zapiekankę, ale do najtańszych nie należała. Falochronów nie było! 

Zacytuje klasyka: "Bunkrów nie ma ( w tym przypadku falochronów), ale też jest zajebiście!"


My zdecydowanie plaże w Jelitkowie polecamy! Nie wiem czy My trafiliśmy, że było tak mało ludzi i dało się poplażować czy to po prostu urok tej plaży, ale warto odwiedzić!


Mój ratownik ze "słonecznego patrolu" leciał do wspólnego zdjęcia, ale  żadne nie nadaje się do publikacji!😂


Ja:
Bluzka - Shein
Spodenki - Butoholiczki
Sandały - Shein
Kolczyki - Aliexpress
Strój kąpielowy - Pepco
Czapka - Pawła - Kappa

Paweł: 
Koszulka - Pepco
Spodenki - dno szafy
Spodenki kąpielowe - Pepco
Buty - Pepco
Czapka - w biedrze mu kupiłam ;D




A Wy jakie plaże polecacie nad polskim morzem?

Wolicie góry czy morze?





11 komentarzy:

  1. ..a więc musimy się kiedyś umówić na kawę w tym naszym Opolu :)
    Patrz jaki świat jest mały.

    ..MORZE ! zdecydowanie.
    Całe życie Pobierowo, ale kilka razy byłam w Kopalino i pokochałam kaszuby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroje z Pepco są fajne i też mam. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wrzesień zaczął się pracowicie, teraz mam troszkę oddechu i wolnego :)
    Jestem miłośniczką gór, nad morzem byłam tylko raz i to ponad dwadzieścia lat temu, także nie pomogę jeśli chodzi o plaże.
    Fajnie że trafiliście na taką plaże- oglądając TV, rzeczywiście można mieć uraz, jeśli chodzi o nasze morze :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam, uwielbiam nasze morze. Fajny strój kąpielowy i stylóweczka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetną figurę :) Super kostium kąpielowy, bardzo ładny kolor. Nad morzem byłam dawno temu, nie ukrywam, że chciałabym się tam wybrać w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja początek września byłam we Francji i były 32 stopnie. Wróciłam do Polski i jest szaro i ponuro. Do tego mam wrażenie jakbym trafiła tutaj w połowie jesieni a nie lata :/
    Fajnie pooglądać zdjęcia z lata :D Heh.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie brakuej września z temperaturą bliską 30 stopni w cieniu, niestety zimno. Dawno nie byłem nad morzem. Widoki cudowne. Miłej zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, uwielbiam polskie morzem 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sierpień i wrzesień przeciekły przez palce, a dopiero co pamiętam jak spacerowałam po Gdańsku :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger