#175 Hair 2 Love od Eveline czyli kosmetyki do włosów

 Hejka!

Jak tam czerwiec mija?  Kto w trakcie urlopu lub kto już po? Ja osobiście jestem przed urlopem i niestety mam go dopiero w sierpniu! Obym wytrwała xD

W tym poście chcę Wam pokazać moje niedawne odkrycie włosowe!


Markę Eveline znam głównie z kolorówki i produktów do pielęgnacji ciała czy cery, ale nie miałam jeszcze nic do pielęgnacji włosów. Ostatnio będąc na zakupach w biedrze dorwałam kilka kosmetyków z serii "Hair 2 Love do testów i w tym poście.

1. Szampon nawilżający



Zacznijmy od tego, że ma lekko żelową, przezroczystą konsystencji o cuuuuudownym cukierkowym  zapachu! Przypomina mi te cukierki:

Swoją drogą zjadłabym takiego cuksa xD Kto pamięta?

Jaki jest sam szampon? 
Dobry!  Fajnie się pieni, nie podrażnił mi skóry, lekko załagodził problemy skórne moje głowy i tyle. Zdecydowanie jest to poprawny szampon i z chęcią po niego sięgnę ponownie.

2. Oczyszczający Peeling do skóry głowy



Peeling posiada fajną kremową konsystencje z małymi drobinkami. Dobrze zdziera martwy naskórek z głowy i fajnie się wypłukuje.  Zapach jest taki al'a orzechowo-ziołowy. Ciężko mi go określić. Jeśli chodzi o działanie to bardzo fajnie. Czuję ulgę po jego użyciu ( mam problemy ze skalpem, bo cały czas mnie on swędzi) i mam ochotę używać co mycie tego peelingu, ale wiadomo co za dużo to nie zdrowo.  Jedyny minus tego produktu jest opakowanie! Bardzo liczyłam, że ma on dziubek, który ułatwi aplikacje. Czyli taki jak widzicie na zdjęciu. Niestety to jest tylko nakrętka w jego kształcie, a sam kosmetyk wydobywamy po przez zwykłą dziurkę, która jest podobna do dziurek w kremach w tubkach czy paście do zębów xD A szkoda...  

3. Odbudowująca odżywka z proteinami


No jakbym Wam opisała tą odżywkę? Hmmmm.... : poprawna! Dobrze działa na włosy, widać ich poprawę i naprawdę warta jest żeby po nią sięgnąć jeszcze raz. Jeśli chodzi o konsystencje to jest ona kremowa, a zapach cudowny! Znów mi przypomina te cukierki! Zdecydowanie te cukierki, ale coś jeszcze.... może gumy kulki. Jednym słowem jest to zapach przyjemny!

 4. Olejowa maska do włosów średnio porowatych



Z całej czwórki ten kosmetyk najbardziej przypadł do gustu moim włosom. Zdecydowanie na jej plus jest to, że ułatwia mi rozczesywanie włosów i nie tylko zaraz po umyć, ale również po 2-3 dniach od umycia ( myję włosy co 4 dni). Dodatkowo po tej masce włosy mi się, aż tak bardzo nie puszą!  Maska jednak przy większej ilości może obciążać włosy, ale mi w ogóle to nie przeszkadza! Konsystencja kremowo-olejowa z cudownym zapachem lekko orzechowym.  Ja zdecydowanie ją pokochałam! 

9


Podsumowując:

Kosmetyki są poprawne i to nie jest wcale ich obelgą! Wręcz przeciwnie! Każdy kosmetyk mi się sprawdził i uważam, że są godne polecenia. 

Mam jednak dwa ogólne minusy:

* Zapach - każdy kosmetyk ma cudowny zapach, ale jeden niweluje drugi. Fajnie by było jakby było wszystko w podobnej tonacji zapachowej
*"Formuła bez mikroplastiku" - trochę mi się to kłóci z tym hasłem, bo kosmetyki są w plastikowych opakowaniach. 

Znacie te kosmetyki?

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek używała jakiś kosmetyk Eveline do włosów. Jestem ciekawa tego peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam że Eveline ma mazidła do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania tych kosmetyków, szczególnie tym zapachem 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przeglądałam stronę Eveline, bo była czy jest jakaś wyprzedaż, nawet nie zwróciłam uwagi na to, że mają produkty do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków- mijałam je w Biedrze, ale na kilku blogach czytałam o nich opinie, które były niezbyt zachęcające, i przez to nie zdecydowałam się na ich zakup :)
    Teraz to sama nie wiem, czy je kupić, czy nie... :D
    P.S. pamiętam te cukierki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I jaka ładna szata graficzna tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna seria, najbardziej ciekawa jestem tego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testowałam z tej serii peeling i niestety nie sprawdził się u mnie... Miał drobinki, których ciężko było się pozbyć. Mimo dokładnego spłukiwania włosów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger