# 173 Moja kocia czterolatka!

 Hejka!

Z czym Wam się kojarzy czerwiec? 

Mi się kojarzy z kwitnącym jaśminem, czereśniami (choć w tym roku to będzie wyznacznik statusu społecznego xD ) z zupą z botwinki ( muszę zrobić) i początkiem wakacji!

Plany na czerwiec powoli się rysują... Nie będzie nic spektakularnego typu wyjazd na weekend, ale na pewno chcę z moim Pawciem kontynuować niedzielne wycieczki!                                       

Dzisiaj Dzień Dziecka! Więc wszystkim dzieciom, ale to wszystkim i tym starszym i tym młodszym życzę, żeby z Waszych buziek nie schodził uśmiech, żebyście byli zawsze zdrowi!

Pierwszy czerwiec to też wyjątkowy dzień bo w moim i Pawcia życiu pojawiła się Lusia! Cztery lata temu pojechałam po nią autobusem na drugi koniec Opola, by mogła zamieszkać z nami! Ten dzień uważamy za jej urodziny, choć pewnie urodziła się gdzieś w kwietniu! Ta mała kulka zawładnęła Naszym życiem! 

Zostawiam Was dzisiaj z "małym" kocim spamem mojej czterolatki <3
























 






Do następnego!

13 komentarzy:

  1. jeju 4 lata... Ale to zleciało:D koteczka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Lusia! Ja za 2 dni kończę 20, czerwcowe z nas dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, dla Lusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koteczka :) Mi czerwiec kojarzy się z sezonem na truskawki, zupą z botwinki i jaśminem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla koteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Lusia pomaga ci pisać na blogu 😉 mądra koteczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna ta Twoja kocica! My póki co nie mamy w domu żadnego zwierzaka, ale zamierzamy to zmienić. Na kota się nie zdecydujemy, bo za mało czasu możemy mu teraz poświęcić, ale za to kupujemy bojownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koteczka :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna kicia!;) Takie kocie spamy to ja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie robiłam botwinki. Ale faktycznie, czereśnie to teraz cherrycoiny xD śliczna kota, niech Ci żyje długo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm jaka modeleczka ;) Koty są bardzo wdzięczne do fotografowania.
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna koteczka. Sto lat dla niej :) Mam takie 3 i kocham je całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger