#179 Męski zegarek od TRENDHIM

 Hejka!

Czy wierzycie w zabobony?  

Ponoć są rzeczy, które nie powinno się kupować lub dawać w prezencie drugiej osobie. Jednym z nich jest zegarek, bo to ponoć zła wróżba dla osoby obdarowanej. Niby zegarek odlicza życie.... Taaaaa.... Ja osobiście w to nie wierzę, ponad to uważam, że zegarek to świetny pomysł na prezent!


Mój Paweł ma totalną zajawkę na temat zegarków! Ma ich naprawdę sporo, a dwa z nich otrzymał ode mnie! Teraz dostał ode mnie kolejny, ale tym razem wyjątkowy zegarek!


Na instagramie odezwałam się do mnie firma Trendhim z propozycją współpracy. Zaoferowali mi męski zegarek, a że zbliżały się urodziny Pawła to pomyślałam, że jak najbardziej się zgadzam! I szczerze nie żałuję i turbo Wam ją polecam! Zegarek jest doskonały pod każdym względem i warto kupić produkty tej firmy!

Dlaczego zegarek jest taki wyjątkowy?


Ano dlatego! Trendhim pozwala Nam spersonalizować zegarek umieszczając na jego rewersie, wybrane przez Nas zdjęcie. Ja dla Pawła wybrałam zdjęcie Luśki.  I o ile wiedział, że zegarek dostanie i sam go sobie wybrał to o tyle nie wiedział, że będzie tam zdjęcie Naszego kota. Na moim IG -> KLIK<-  w wyróżnionych relacja możecie zobaczyć reakcje Pawła na zegarek!

A jak Wam się podoba ten zegarek?

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zegarek. Myślę, że nie jeden mężczyzna się ucieszy z takiego :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra, kupili mnie tą możliwością personalizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale to pomysłowe! Rzeczywiście świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie słyszałam o tym zabobonie.
    I podobnie jak Ty; nie wierzę w niego.
    A zegarek bardzo ładny :)
    Sama gdy nie mam pomysłu na prezent, daje zegarek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zegarek, fajnie, że można umieszczać na nim zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger