#181 Mój Vinted - czyli chcę dać moim ubraniom drugie życie

 Hejka!

Co robicie z ubraniami,  w których już nie chodzicie, ale szkoda Wam ich wyrzucić? Czy oddajecie je potrzebującym lub po znajomych czy  może sprzedajecie. 

Ja osobiście sprzedaję, bo tak mi jest wygodnie no i jak ubranie jest jeszcze całkiem dobre to czemu mam  na nim nie zarobić.  Po znajomych i rodzinie nie chce mi się tachać tych ubrań, a oddanie dla potrzebujących... Jestem co do tego lekko uprzedzona. Jak bym miała to zrobić to chciałabym wiedzieć, że moje rzeczy na pewno się przydadzą tym osobą, więc oddawanie ich na jakąś zbiórkę czy o zgrozo do kontenera, nie wchodzi w grę.   



Swoje ubrania sprzedaję na Vinted za dosłownie groszowe kwoty. Najdroższą rzecz, którą mam wystawioną są buty za 20 zł. Nówki, sztuki, nie śmigane! Tak reszta rzeczy wystawiam po 5-10 zł. 

Dlaczego takie ceny?  Ubrania są w większości bardzo dobrym stanie,  nie które mają tylko jakieś drobne uszkodzenia czy plamki. Ogólnie chcę się po prostu pozbyć z szafy starych ubrań, które mi tylko leżą, bo w nich nie chodzę.  Niskie ceny mają pomóc mi zrobić to jak najszybciej. 




Jeśli chcecie to Was zapraszam na Vinted -> Madzioszek.90. Może akurat wpadnie Wam coś w oko:) 

Z chęcią zobaczę i Wasze szafy. Szukam też fajnych ubrań. Podajcie swoje nazwy w komentarzach! 


Do następnego!

9 komentarzy:

  1. Też wystawiam swoje rzeczy na vinted i w podobnych cenach, ale jak już nie mieszczą mi się w szafie, a nikt nie kupuje, to część z nich oddaję na PCK 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również zaczęłam przygodę z vinted :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very cute the first dress darling

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś sprzedawałam na Vinted bardzo często, teraz słyszałam, że sporo się pozmieniało i to niestety na gorsze, więc boję się zaryzykować. Wystawiam, więc na OLX :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie ma na Vinted- swoje rzeczy oddaje zazwyczaj koleżankom lub mamie. Ale do takich zbiórek też jestem uprzedzona 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś wystawiałam na OLX, ale się zraziłam. Teraz po porządkach oddają je do second-handu i w zamian dostaję bon na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje ubrania których już nie noszę oddaję potrzebującym :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze na Vinted nie sprzedałam nic :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger