#177 Sukienka w groszki z Shein

 Witam!

No i oficjalnie zaczęłam odliczać dni do urlopu, a jest ich już tylko 34 dni! Cuuuuuuuudownie!!! Nie mogę się doczekać!

Czy zamawialiście już coś z Shein? Ja w sumie zawsze od tego wzbraniałam. Do czasu kiedy moja siostra sobie zamówiła sukienkę właśnie z tej strony i coś jej nie przypasowała więc mi ją odsprzedała. Tak się w tej sukience zakochałam, że zamówiłam kilka ubrań i teraz czekam na przesyłkę. Oczywiście Wam ją pokażę!:)



Dlaczego mi się ta sukienka przypasowała? Bo jest totalnie w moim stylu!  Taka trochę w paryskim stylu, trochę boho, a na pewno mooooocno kobieca! Jest w groszki i ma cudowne falbanki! No jest cudowna! Nawet mój Paweł ją lubi. 


Dobrałam do niej brązowe, wiązane sandały na koturnie, które już mam chyba z 5 lat, a może nawet więcej. Torebka też w podobnym kolorze, którą kiedyś dostałam. Kolczyki na szydełku od Eli z @Szyd_elka .






Zdjęcia robione były na Zamku w Rogowie Opolskie, O tym zamku napiszę  Wam w kolejnych postach, bo oczywiście trafiliśmy na rezerwacje i nie zwiedziliśmy od wewnątrz!

Jak Wam się podoba sukienka?

15 komentarzy:

  1. Ja ostatnio mocno stawiam na jakość i stronię od takich stron jak Shein, ale muszę przyznać, że sukienka jak dla Ciebie szyta, wyglądasz w niej cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka, w stylu retro uwielbiam takie! :)

    Cudnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ubrania w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię groszki- są megakobiece :)
    Piękna jest ta sukienka- pasuje Ci ten kolor.
    Buty masz wystrzałowe:)
    Ja raz zamawiałam z Shein- nie wysłali mi towaru i tak mnie zniechęcili do siebie :(
    Pozdrawiam
    P.S. bardzo dobry pomysł ze zrobieniem zdjęć tego zamku- ta sceneria jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta sukienka. Na letnie spacery idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawialam juz pare razy na Shein i nie narzekam, szczegolnie na sukienki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamawialam juz pare razy na Shein i do tej pory jestem zadowolona, zwlaszcza z sukienek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do tej pory w Shein robiłam zakupy dwa razy i jestem z obu zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super stylówka, a sukienka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta sukienka :) Mega Ci pasuje :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sukienka, piękne zdjęcia, nie zamawiałam jeszcze nic z Shien 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na Shein, ale ta sukienka jest przepiękna i pasuje do Ciebie 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger