#154 Walentynkowy makijaż

 Hejka!

Walentynki - dzień zakochanych.  Wiecie co? Lubię te święto mimo, że jest tandetne, a miłość trzeba okazywać cały rok! Wiecie za co je lubię? Za to, że jest dobrym pretekstem na spędzenie tego czasu we dwójkę. Ja wiem, że to co teraz piszę jest niedorzeczne, ale pomyślcie: kiedy ostatnio wyszliście ze swoją drugą połówką do kina, na kolację lub po prostu na piwo czy spacer? 


Ja śmiało mogę powiedzieć, że w kinie byliśmy chyba w grudniu, a tylko dlatego, że wzięłam dzieci mojej siostry z okazji mikołajek do kina, a sami byliśmy jakieś 2 lata temu. Zawsze coś... albo ja w pracy, albo on cały czas pracuję i już mu się nie chce nigdzie ruszyć tyłka. Ja to rozumiem, też czasem mam ochotę,  siedzieć w domu. 


W walentynki nie robimy sobie prezentów. Dlaczego? A po co? Nie widzę sensu. Wolimy za to wyjść na randkę. Pójść do restauracji, do kina czy gdziekolwiek indziej, ale nie koniecznie w same walentynki xD.  Ruszamy dupki z domu, ale w innym terminie!  W tym roku chyba pójdziemy do kina  i na maca <3 Szkoda tylko, że drwal się skończył:( 

Walentynki to też dla mnie czas inspiracji! Uwielbiam tworzyć makijaże związane z jakąś okazją. Jak już mogliście  zauważyć przyszłam do Was z moją pierwszą propozycją makijażu walentynkowego!  Czy wyszłabym tak w tym makijażu? Zdecydowanie tak, ale bez ozdobników w formie serduszek i piegów. 


Jak Wam się podoba moja propozycja? 


15 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż, oczywiście od razu kojarzy się ze świętem zakochanych! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne robisz te makijaze ♥
    Ja i moj chlopak raczej nie robimy sobie prezentow, chociaz ja zawsze dostaje kwiaty na Walentynki... W tym roku postanowilam zrobic mojemu ukochanemu maly upominek i kupilam mu perfum. A tak to podobnie jak u Ciebie idziemy razem na randke. Walentynki to nie jest dla nas jakis specjalny dzien, staramy sie regularnie wspolnie cos robic , a Walentynki to wiec jeden z pretekstow, aby znalezc dla siebie nawzajem czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem Twojego makijaż owego talentu :) Mega wygląda ten makijaż :)

    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. ten makijaż cudo:) jak robiłaś to odcięcie kreskami? Korektorem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny makijaż :D Jakiego koloru są piegi :D? Mam wrażenie, że również są czerwone.

    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe. Uwielbiam oglądać takie makijaże. Sama niestety nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, podziwiam za talent :D Makijaż naprawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten makijaż :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż! Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż robi mega wrażenie *.* cudny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż przecudny.
    W tym roku spędziliśmy walentynki w domu. Ogólnie też nie obchodzimy, ale często wpadaliśmy w tym czasie do kina, żeby jak piszesz - pobyć razem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger