#152 Nietrafiony zakup czyli pudrowa sukienka z Allegro

Witam!

Jeżeli negatywny test na covid ma wróżyć dobry miesiąc to ja się już cieszę! Może to taki dobry znak, że wszystko wróci do normy.  W sensie u mnie, ze zdrowiem.... trzymajcie kciuki! Bo z covidem to będzie pewnie ciągło się jeszcze przez pięć lat jak nie lepiej.

Czy znacie ten ból nietrafianego zakupu? Na pewno znacie, bo to się zdarza, zwłaszcza przy zakupach przez Internet. Ja ostatnio bardzo dużo zamawiam przez neta i czasami zdarzają mi się takie perełki, które bardzo mi się podobały na modelce, a na mnie już nie koniecznie, ale jeszcze da się coś z nimi zrobić i uratować.

W tym poście chciałam Wam pokazać właśnie taką rzecz, a jest nią sukienka, którą zamówiłam na Allegro.



Co z tą sukienką jest nie tak? 
W sumie nic. Sukienka jest jak najbardziej zgodna z opisem, materiał taki jak się spodziewała tylko z rozmiarem coś poszło nie tak.  Zamawiałam rozmiar "M" i owszem może jest taka "emka" , ale trochę zawyżona.
Wyglądam w niej jak w worku i nie do końca się dobrze czuję, ale stwierdziłam, że dam jej szanse! 
Niestety na zdjęciu nie widać, aż tak bardzo jak jest workowata, ale na żywo naprawdę nie wygląda to dobrze!



   Dlaczego jej nie zwróciłam, chociaż miałam darmowy zwrot?
Bo mi szkoda czasu na bawienie się w odsyłaniem, więc wolę pomyśleć czy jakoś da się ją wystylizować albo ewentualnie sprzedać. Na szczęście udało mi się ją wystylizować i wydaje mi się, że dobrze wyszło.



Dodałam do tej sukienki, brązowe akcenty i pasek, który tak naprawdę odjął jej workowatość.  Wydaje mi się, że fajnie to wygląda i taka stylizacja jeszcze u mnie się pojawi przy jakiejś okazji, ale finalnie jednak sukienkę sprzedam. 



  
A jak Wam podoba się ta sukienka?
Zostawiłyście by, czy raczej sprzedaliście? 



13 komentarzy:

  1. Sukienka ma taki fason luźny i inny rozmiar mógłby też tak wyglądać.
    Kolor jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Z paskiem nie wygląda zle. Ale najważniejsze jest czuć się w niej dobrze. Więc jeśli bym się źle czuła albo bym oddala albo sprzeda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak na żywo, ale na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie :) To Ty jednak najepiej wiesz jak się w niej czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aren't you gorgeous!? That dress of yours looks so pretty and comfortable to wear. Loving the color too <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z paskiem wygląda dużo lepiej. Krój ma fajny i kolor delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ,ze udalo Ci sie cos jeszcze zrobic z ta sukienka. Tez nie lubie ,jak na mnie cos wisi. Ostatnio mialam ta sama sytuacje, kupilam koszulke i leginsy (komplet z ellesse) , leginsy spoko, za to koszulka ... S ,ale tak duza jakbym wziela L... :/ No coz, tak tez sie zdarza. Troche oversize. Nie mam nic przeciwko temu ,ale lubie takie bluzy, nie koszulki.

    PS. Co do Covida, tez mysle,ze to jeszcze troche potrwa... Zycze duzo zdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo razy trafiły mi się takie nietrafione zakupy w postaci ubrań i też zazwyczaj wolę je sprzedać albo zostawić niż bawić się w odsyłanie. Z tym paskiem i brązowymi akcentami ta sukienka nie wygląda tak źle, ogólnie bardzo fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie z paskiem wygląda naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm ja bym oddała. Jeśli w pierwszym momencie ma się już w głowie jej wady to oznacza, że nie będzie się po nią sięgało zbyt często. Ja nie lubie bawić się w stylizowanie. Stawiam teraz na proste i dobre ubrania, które bez względu jak ze sobą połączę będą dobrze pasować ;p
    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor kiecki jest śliczny:) i powiem Ci z paskiem wygląda naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko kupuję ubrania przez Internet, właśnie dlatego że boję się taki felerów, a nie mam siły bawić się w zwroty :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger