#156 Korona Królowej Mrozu - DIY

 Hejka!

Kochani! Jak tam trzymacie się po tych wichurach? Ja nie wierzę, że to piszę, ale chyba bym wolała śnieżyce niż ten wiatr! Wiecie, śnieg komplikuje życie, ale nie robi dużych zniszczeń. 

Kto mnie obserwuje ten wie, że lubię DIY. Bardzo dużo rzeczy, które mi się podoba, robię sama. Tak jest w przypadku koron czy wianków do charakteryzacji makijażowych! Ostatnio wymyśliłam sobie, że będę Królową Mrozów więc trochę podziałałam. 



Jak zrobić taką koronę? Nic trudnego! Wystarczy opaska do włosów, kilka trytytek, jakieś sztuczne kwiaty i jakaś farba w sprayu.


Taką koronę naprawdę w bardzo łatwy sposób można wykonać.  Trytytki zaciągamy na opasce i fajnie jak są one różnej długości. Jak nie macie różnorodnych to wystarczy przyciąć.  Ja do stworzenia tej korony miałam różnej wielkości.


Taka właśnie opaska z trytytkami jest Naszą bazą do stworzenia korony! Teraz pobudzamy Naszą wyobraźnie i tworzymy!


Ja miałam w zamyślę, jak już wcześniej napisałam, koronę Królowej Mrozu!  Nie mylcie z Królową Zimy czy Lodu. Chciałam nadać jej takiego efektu jak przy pierwszych przymrozkach czyli często, gęsto są jeszcze kwiaty w ogrodzie.


Tak się korona prezentuje przed farbowaniem i powiem Wam, że gdyby nie to że trytytki były w różnych kolorach to bym ją zostawiła taką jaka jest. No, ale zamysł był inny więc zafarbowałam ją na siwy kolor.








Jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Wow! Ale super wyszło :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dwojga złego, też wolę śnieg. Ten wiatr wyrządził tyle szkód, ranił, zabił wielu ludzi.

    Stylizacja na Królową Mrozu - świetna! Nim przeczytałam tytuł to już właśnie mi świtało, że to charakteryzacja na Królową Lodu/Mrozu. Wyglądasz prześlicznie i udowadniasz, że wystarczy niewiele, aby stworzyć coś ekstra <3 Aż się zaczęłam zastanawiać, czy nie zrobić sobie, jakiegoś takiego wianka do zdjęć ze sztucznych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze podobaly mi sie zdjecia w stylu krolowej Zimy!!! Doskonaly pomysl na korone , efekt koncowy jest swietny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje stylizacje zapierają dech w piersiach:) super się rozwinęłaś makijażowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że bardzo oryginalna ta korona i pięknie się prezentuje :D
    Super makijaż i świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a great site, but I wanted to know if you know it
    any community forum dedicated to the same topics
    discussed in this article? I really want to be a part
    of a society where they can receive information from others with knowledge and interests.
    If you have any suggestions, please let us know. I appreciate!
    winzip pro crack
    driverpack solution crack
    privacy eraser pro crack
    smartdraw crack

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, już za dużo tych wietrznych dni. Uwielbiam długie spacery po swoim ogrodzie, gdy jest tak wietrznie, odechciewa się gdziekolwiek wychodzić, choćby w trosce o zdrowie.
    Świetne zdjęcia, inspirujesz kochana! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja *.* Ale cudny makijaż i korona Królowej Śniegu. Cudnie Ci to wyszło ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wolałabym śnieżyce, niż te wichury.
    Nie ukrywam, trochę mi pokrzyżowały plany na weekend, ale udało mi się spędzić go całkiem fajny 😄
    Pięknie Ci to wyszło 😀
    Największe wrażenie, zrobiło na mnie ostatnie zdjęcie 😀
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger