#168 Sukienka z Pepco

 Hejka!

Jak Wam mija maj? Pogoda Nas rozpieszcza, a ponoć ma być jeszcze cieplej, wręcz upalnie! Ja się z tego powodu bardzo cieszę, bo ostatnio bardzo aktywnie spędzamy niedzielę i chcę by trwało to jak najdłużej!

Lubicie nosić sukienki? Ja gdy się robi cieplej z chęcią po nie sięgam! 

Ostatnio dorwałam śliczną sukienkę w drobne kwiatuszki z Pepco! Kosztowała ok. 40 zł jak dobrze pamiętam. Ostatnio wystylizowałam ją czarnymi wokerami z Sinsay, które pokochałam nad życie! 













Jak Wam się podoba sukienka? Mi się bardzo podoba:) W Pepco można znaleźć całkiem fajne rzeczy!:)

Do następnego!

19 komentarzy:

  1. Zwykle nie kupuje w pepco ubrań. Poluję tam tylko na fajne gadżety do domu :D Ale sukienka całkiem całkiem. Pasuje ci ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaa muszę tę kieckę mieć^^ cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaa muszę tę kieckę mieć^^ cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie na tobie leży 😁👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam sukienki właśnie, gdy jest cieplej, ostatnio mierzyłam nawet w Pepco dwie sukienki, ale były za wysoko odcięte, przez co mój biust wyglądał na jeszcze większy a dół wcale się atrakcyjnie nie układał. Tych w kwiatki nie widziałam, były same a'la jeansowe albo białe, jakby koronkowe :D Ty wyglądasz w tej przepięknie, idealnie pasuje do koloru włosów i takich cięższych butów ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Pepco ma naprawdę fajny asortyment, nie raz widziałam tam świetne ubrania i dodatki :) Śliczna sukienka, uwielbiam taki drobny, kwiatowy wzór :) Naprawdę piękny, wiosenny look!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Pepco naprawdę ma ciekawy i bogaty asortyment, sama nie raz widziałam śliczne ubrania i dodatki :) Wyglądasz cudownie w tej sukience, uwielbiam taki drobny, kwiecisty wzór. Śliczny, wiosenny look!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz przepięknie w tej kiecce! Nie mogę się napatrzeć:D muszę kupić taką samą xd

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przepięknie w tej kiecce! Nie mogę się napatrzeć:D muszę kupić taką samą xd

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam takie mieszane odczucia co do ubrań z Pepco :( ogólnie jestem zwolenniczką ubrań z drugiej ręki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię ubrania z Pepco :) Zawsze znajdę tam coś fajnego. To mój ulubiony sklep. Podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka. W Pepco można czasem dorwać prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo w moim stylu :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kiecka! Jakoś nie ufam Pepco, ubrania stamtąd szybko mi się psują. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Ja w Pepco, nabyłam dwa komplety do ćwiczeń, z kolekcji Pepco&Cardio Bunny- jeden jest rewelacyjny, natomiast drugi to tragedia, podejrzewam że największy wpływ mają na to materiały,z których ubrania zostały uszyte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger