# 171 Torebka na szydełku od Szyd_Elka

 Dzień dobry!

Kto czyta mojego bloga od dawna ten wie, że oprócz mody, makijażu czy kosmetyków interesuję się również rękodziełem i DIY! Sama kiedyś tworzyłam piękne wianki, flowerboxy czy bransoletki! Wiem ile kosztują półprodukty, ile się pracy wkłada w swoje dzieła i ile serca się oddaje. 

Doceniam osoby, które rękodzieło traktują nie tylko jako swoje hobby, ale również pracę, Dlatego też jak coś mi się podoba i pytam się o cenę to nie komentuję, że za drogo, że na Alie czy w Pepco jest taniej, albo że inny rękodzielnik zrobi Ci o połowę taniej! Nie odpowiada mi cena = Nie kupuję. Nie potrzeba zbędnych komentarzy!

A dlaczego piszę o rękodziele?

Kto mnie obserwuje na Instagramie -> KLIK , ten już może się domyśleć o co mi chodzi.

Jak wiecie na początku maja miałam urodziny. Stwierdziłam, że na tą okazję sprawię sobie prezent. Nie byle jaki prezent, bo właśnie robiony specjalnie dla mnie!




Zacznijmy najpierw od autora mojego prezentu! Pod nazwą @Szyd_elka kryje się bardzo przesympatyczna Ela, którą poznałam dzięki jednemu z wyzwań fotograficznych na Insta. Okazało się, że mieszkamy całkiem nie daleko siebie. 
Ela zajmuje się szydełkowaniem! Tworzy piękne maskotki, kolczyki, różne ozdoby na różne święta i piękne torebki i właśnie jedna, a właściwie dwie rzeczy od Eli chcę Wam pokazać!


Muszę się przyznać, że torebka robiona na szydełku marzyła mi się od dawna! Wiedziałam ile taka torebka będzie kosztowała, bo zrobiłam wcześniej rozeznanie w intrenecie. Oczywiście wcześniej nie mogłam sobie pozwolić, ale w końcu odłożyłam i zamówiłam!



Gdy zamawiałam torebkę u Eli to zaznaczyłam, że nie chcę by mi pokazywała proces twórczy!  Miała nie łatwe zadanie, bo normalnie by pokazała mi i zapytała o ewentualne poprawki.  Zdałam się całkowicie na Nią i kompletnie się nie zawiodłam ! Ela zrobiła kawał dobrej roboty! Wszystko pięknie zrobione i te detale!


Oprócz torebki u Eli zamówiłam również kolczyki robione na szydełku, w których totalnie się zakochałam i myślę czy nie zamówić jeszcze jednych, ale w innym kolorze! 
Kolczyki są mega lekkie, praktycznie nie czuć, że ma się je na uszach, a dodatkowo są w pięknym boho stylu! Zresztą zobaczcie sami!




I jak Wam się podoba mój prezent od samej siebie? Czyż nie jest uroczy i piękny!?
Jeśli macie ochotę to ja gorąco zapraszam Was na profil Eli ---- @Szyd_Elka ---- 
Zobaczcie jakie inne cuda potrafi wyczarować!

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. ojeju ta torebka to jest przecudowna!!! Wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torebka jest przepiękna !
    uwielbiam takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o komentarze; zazwyczaj sama również, staram się nie komentować, że coś za drogie, że widziałam tańszy zamiennik- ograniczam się jedynie, do „cena, jest trochę za wysoka”, jednak dotyczy to, blogosfery, gdzie blogerzy/blogerki, recenzują jakieś kosmetyki.
    Na pewno nigdy, bym czegoś takiego nie napisała, do osoby, która zajmuję się robieniem takich arcydziełek, jak Ela- kolczyki i torebka, są przepiękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Też myślę, że niektóre komentarze można sobie odpuścić. Widuję takie twórcze profile na instagramie lub tik toku więc i komentarze rzucają się w oczy. Rękodzieło kosztuje wiele pracy i jak ktoś nie chce, niech nie kupuje :) Śliczna torebka, po prostu marzenie! I ten kolor ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dzieła, już się nie mogę doczekać aż zobaczę je u Ciebie w jakichś stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty najlepsze. Torebka jest cudna, zresztą kolczyki też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się ta torebka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego urodzinowo!!! Piękne prezenty, a że rękodzielnicze - klasa!
    Kolczyki cudne! Szkoda, że już nie noszę żadnych, uszy mi puchną :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger