#170 Garbusowe Love

Witam!

Nie lubię, się żalić... ale mam pytanie! Co się dzieje z bloggerem? Coś jest ewidentnie jest nie tak! Przykładowo post z beżową sukienką przez dwa dni zebrał cztery komentarze. Tak widoczne było na blogu.  Ja jak wchodziłam w komentarze do zatwierdzenia, widziałam powiedzmy: dwa, a jak już zatwierdziłam to widziałam, że jest ich więcej, ale nie widać było ich na blogu! Dopiero dzięki postu Kathy Leonia i przeczytaniu komentarzu Pani Ogrodowa dowiedziałam się, że te komentarze trafiają do spamu!

Jakie było moje zdziwienie ile komentarzy tam trafiło! I to nie tylko z maja, ale z wcześniejszych miesięcy również! Masakra! Od razu po zatwierdzałam, że to nie jest spam! 

Więc Kochani jeśli nie widzicie moich komentarzy lub innych blogerek, to zajrzyjcie do spamu!


W maju mój blog zdecydowanie zawładnęła moda! Już dawno nie było tu tyle stylizacji jak w tym miesiącu!  No, ale co się dziwić jak pogoda pozwala na robienie zdjęć na zewnątrz! 


W dzisiejszym poście króluje garbus! Uwielbiam stare samochody, ale w tym totalnie się zakochałam. Szkoda, że nie jest mój no, ale chociaż mam go na zdjęciach. 


Kto zagląda do mnie regularnie, może zauważyć jedną rzecz, która ostatnio często się pojawia się u mnie na blogu! Co to jest? Oczywiście moje buty! Jak już ostatnio pisałam , zakochałam się w nich i praktycznie do każdej stylizacji bym je ubierała!  Dla przypomnienia dorwałam je w Sinsay za jakieś 45 zł na promce :)



Biały sweter też pochodzi z Sinsay i go po prostu uwielbiam! Jest o rozmiar większy niż zwykle noszę, ale to jest w tym najlepsze!  Koszulka z Aliexpress, a spodnie z Stradivarius! Bardzo podoba mi się ta stylizacja i z chęcią ją jeszcze powtórzę!


A jak Wam się podoba?

Jakie plany na weekend?

Do następnego!


12 komentarzy:

  1. Blogger świruje od kilku tygodni i wrzuca wszystko do spamu, chociaż i tak wydaje mi się, że teraz jest lepiej i do spamu trafia tych komentarzy trochę mniej. Świetna sesja, chciałabym się kiedyś takim samochodem przejechać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, Blogger wariuje z. tymi komentarzami!
    Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww the Beetle is so cute. And I love your plants t-shirt, cute too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę przejrzeć spam, bo już dawno tego nie robiłam... Super sesja. Ja uwielbiam właśnie wiosnę i lato za tą pogodę oraz za świetne światło do robienia zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czadowo wyglądasz:D mega ten garbus!!! Bloger leci sobie w kulki;/ nic tylko go kopać w dupsko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne klimatyczne fotografie, miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko :o faktycznie! Ja też mam ponad 100 komentarzy w spamie.. Pewnie za to, że dodałam kilka komentarzy faktycznie do spamu i możliwe, że system teraz źle je wyłapał :/ Kurde ale słabo... Dobrze, że o tym napisałaś. Dzięki :)!
    Fajny garbusek ;D
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Jakie boskie autko! Ostatnio na targach widziałam stary dobry fiat 126 P i choć nie taki urodziwy jak garbusek wzbudził u mnie ogromny sentyment! :) A co do spamu to ja też to niedawno zauważyłam. Teraz monituruję sytuację na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja a i auto niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja regularnie sprawdzałam SPAM- ale pod poprzednimi postami, był spory wysyp komentarzy w SPAMie.
    Rzeczywiście coś jest nie tak z bloggerem...
    Ale Twoja stylizacja(i sesja) są rewelacyjny :)
    Mi również się podobają te botki- będę ich szukać w Sinsayu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger