#167 Hot 32!

 Hejka!

No i mamy maj! Jak ten czas leci.... 

Jak tam majówka Wam minęła? Moja tak sobie... grafik w pracy no nie do końca pozwolił  na świętowanie, a było co!

Właśnie skończyłam 32 lata, a czuję się jakbym miała 23 xD! Czy Wy też czujecie się młodziej lub starzej niż w rzeczywistości macie lat?   Czasem nie mogę uwierzyć, że te 30 lat już minęło! xD



Czas urodzin po przekroczeniu "trzydziestki" trochę depresyjnie przechodzę. Słowo "depresyjnie" to jest tak trochę nad wyraz powiedziane, ale lepszego słowa nie umiałam znaleźć! 

O co chodzi z tym depresyjnym stanem? Jak byłam młodą, hot dwudziestką, miałam tyleeeeeeeeeeeee planów. I wiecie plany planami, ale życie życiem.  Praca, dom i tak dalej... Przespałam ten okres gdzie były chęci, marzenia, plany i tak dalej. 

Nagle przyszła trzydziestka i takie zwątpienie, że mogłam spełniać to co zamierzałam dużo wcześniej, że jestem już "za stara" na to.  Ale wiecie co? Wcale nie jestem za stara! Owszem jest trudniej, bo jak człowiek młodszy to ma większe motywacje i chęci. Jednak! Teraz jestem bardziej "doświadczona" i dopiero teraz zaczęłam realizować to co sobie wymarzyłam! Teraz mam plan na siebie i wiem jak go wykonać!


"Trzydziestka" też nauczyła mnie pokory.... Nie, nie, nie, nie pokory, ale przewartościowania pewnych spraw! Przede wszystkim.... mam w czterech literach co powiedzą ludzie! Kiedyś nie chwaliłam się, że działam w intrenecie. Wiecie jak ktoś odkrył mojego bloga, instagrama i fanpage na Fb to z tyłu głowy miałam myśl : pewnie się śmieją ze mnie! Teraz?  Sama udostępniam to co zamieszczam! Niech się śmieją, ja robię to co lubię, a to, że zobaczą, to tylko generuje mi wyświetlenia :D 


A czy w modzie liczy się wiek? NIE! Owszem mój "styl" trochę  się zmienił. Zdarza mi się też pomyśleć czy coś wypada ubrać, bo mam te trzydzieści lat, ale szybko się koryguję. No bo jeśli w czym czuje się dobrze, podobam się samej sobie to czemu mam tego nie nosić!?


No to się rozpisałam, ale jakoś przy urodzinach bierze mnie na przemyślenia. Jak świętowałam urodziny? Ano skromnie. Urodziny miałam 3 maja, a 4 trzeba było iść do pracy więc wiecie... skromnie. 


Wybraliśmy się do parku dendrologicznego w Lipnie na spacer. Po cichu liczyłam, że już zakwitły różaneczniki i azalię, ale jeszcze jakieś 2-3 tygodnie potrzebują. Mam w planach pojechać jeszcze raz jak już zakwitną i wtedy Wam pokażę, jakie to cudowne miejsce, i że jest warte odwiedzenia jak już będziecie na Opolszczyźnie!


Moja stylizacja: 

Katana - od kupiona od koleżanki xD

Sukienka - siostra oddała xD

Buty - Sinsay

Do następnego!




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podejście, tez im jestem starsza tym mniej przejmuję się ludzkim gadaniem:)
    Super katana i świetna stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!
    Mi majówka minęła bardzo aktywnie. Basen (termy) potem grill i odwiedziny babci. A na deser w między czasie pisanie inżynierki ;) Mimo to cieszę się i łapię te chwile ile się da bo wiem, że teraz czekają mnie pracowite dwa miesiące.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  3. Lata naprawdę szybko lecą, aż człowiek czasami nie nadąża się do własnego wieku przyzwyczaić ;p
    Człowiek nigdy nie jest za stary na realizowanie własnych marzeń :) Trochę spóźnione, ale szczere
    z okazji urodzin życzę Ci dużo, dużo zdrowia oraz realizacji postawionych sobie w życiu celów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są osoby które głoszą że wiek to tylko liczba, ważne co komu w duszy gra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale wszystkie co najlepsze kochana :) Spełnienia marzeń! A Twoje podejście bardzo mi się podoba, również myślę podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prawie 20 lat, a już teraz staram się nie przejmować zdaniem innych, inni nie przeżyją życia za nas :D Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, tak szczerze to nie dałabym Ci 32 lat :) Myślałam, że masz mniej bo bardzo młodo wyglądasz :)

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, zdrowia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbliżam się wielkimi krokami do czwórki z przodu, ale ja nadal mentalnie mam dwadzieścia kilka 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. 32 lata to jeszcze młódka:D ja w tym roku 34 lol

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger