#169 Beżowy szyk nad Jeziorem Turawskim

 Hejka

Oj ten Maj Nas rozpieszcza w tym roku tą pogodą :D Jest tak cudownie, że staram się korzystać z pogody jak najwięcej! A Wy?

Ostatnio z moim Pawłem postanowiliśmy, że jak będzie w niedzielę piękna pogoda to wybywamy z domu na jakiś spacer. Dwa tygodnie temu byliśmy nad Jeziorem Turawskim. Pogoda była taka sobie. Niby ciepło, ale wietrznie, a nad wodą to wiecie jak jest. Odczuwalna temperatura jest niższa. 


Ludzi było naprawdę bardzo dużo! Co mnie osobiście z jednej strony cieszy, no bo wiecie ludzie wychodzą  z tych domów,  ale z drugiej... człowiek chce pospacerować, a tu tłumy xD! 


Takie wypady nie jako dają mi pretekst do wystrojenia się. Wiecie na co dzień śmigam w spodniach, jakiejś luźnej bluzce i bluzie, a buty im wygodniejsze tym lepsze! Dlatego taki wypad w niedziele to moje swoiste "od chamienie się" !



Z tych Naszych wycieczek tylko Paweł coś mało zadowolony, bo go męczę o zdjęcia xD Ale no cóż jak kocha to może trochę pocierpieć, ale za każdym razem biorę statyw, który i tak zostaje w aucie bo jest mega nie poręczny. Muszę sobie sprawić jakiś lekki <3 


Jak Wam się podoba stylizacja? 

Do następnego!


12 komentarzy:

  1. Ale elegancko! Mega stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Ostatnio byłam w czwartek na bulwarze w Gdyni zdziwiłam się, że tylu ludzi znalazło czas w środku tygodnia na spacer. Ale co się dziwić, chyba wszyscy mają już dosyć zimy. 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku byłam już jeden raz nad jeziorem. Pięknie wyglądasz, uwielbiam beże :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylówka! ja właśnie szukam czegoś na komunię i taki zestaw świetnie by się na tę okazję sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też trochę takie tłumy irytują- człowiek chce pospacerować, zrelaksować się (zrobić zdjęcia :D), a gdy jest masa ludzi, to niezbyt to wychodzi :D
    Pięknie wyglądasz- cudowna jest ta stylizacja :)
    Sama bym się tak ubrała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz super! <3
    My bylismy juz raz nad woda w tym roku , cisza i spokoj we wtorkowe popoludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudnie wyglądasz w tych beżach! I te nogi do nieba:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyglądasz, pasują Ci beże i brązy :D Czasami trzeba gdzieś pojechać, wystroić i się "odchamić". Paweł może i mało zadowolony, ale oko ma do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zakochałam się w beżowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger