#155 Open Boxing - zamówienie z cocolita.pl

 Hejka! 

Jak tam mija luty? U mnie dosyć przyjemnie. Bez choróbsk, bez niespodziewanych zmian i bez komplikacji.... no może po za jedną, ale już o niej zapomniałam. 

W dzisiejszy wpisie mam dla Was przegląd mojego zamówienia z cocolita.pl

Nie jest o współpraca. Chcę po prostu pokazać Wam jakie kosmetyki zamówiłam, bo jest kilka perełek, które używam już od dawna.



* GOLDEN ROSE MATTE LIPKIT ZESTAW DO UST


Ostatnio stwierdziłam, że nie mam żadnej czerwonej pomadki czy szminki. Gdy zobaczyłam ten zestaw od razu zamówiłam.  Cena za zestaw: 32,90. Nie mam pojęcia jak się sprawdzi, ale na pewno dam Wam znać! Zostawiam Wam link jakbyście chcieli kupić - KLIK Mój kolor to "SCARLET RED"

* NACOMI ALGOWA MASKA DO TWARZY PRZECIWTRĄDZIKOWA Z ZIELONĄ HERBATĄ.


Ostatnio moja cera przechodzi jakiś młodzieńczy bunt, bo powyskakiwały mi małe pryszczyki bez jakiegokolwiek powodu! Skusiłam się tą maskę tylko ze względu na to, że znam markę i szata graficzna mi się podobała.  Opinie niestety nie ma zachwycających, ale sprawdzę i dam Wam znać jak się sprawdzi u mnie. Cena: 18,90 zł na promocji 14,90. Link do maski - KLIK

* KREDKA DO BRWI 3W1 MEDIUM BROWN 01


To jest mój najlepszy produkt do brwi jaki miałam! Po pierwsze kredka jest miękka, po drugie kolor jest idealny do moich brwi, włosów i cery, a po trzecie lubię go za to, że ma kredkę, wypełnienie oraz szczoteczkę i jest trwały. Więcej o nim napiszę w następnych postach. Cena: 25,49 na promocji 17,84 zł Link do kredki - KLIK

* BOURJOIS VOLUME GLAMOUT TUSZ POGRUBIAJĄCY


Ten tusz już miałam chyba z dwa razy. Jest fajny, ale coś mi w nim brakuje, ale z racji tego, że już nie mam ochoty testować nowych tuszy więc postawiłam na pewniaka.  Fajna szczoteczka, podkręca i pogrubia i nie kruszy się. Lubię go i z chęcią wracam. Cena: 27,90, w promocji 16,90 zł. Link do tuszu - KLIK


 *ARDELL DUO KLEJ DO RZĘS ROSEWATER & BOTIN DARK


Kleje do rzęs miałam różne... zwykle przezroczyste i takie no w tubce z dziubkiem. Z mojego doświadczenia wiem, że takie z dziubkiem są nie wygodne, nie wydajne i ogólnie wolę w pędzelku. Ten z Ardell dopiero testuję. Na pierwsze użycie wydaje się spoko. Jak przykleiłam rzęsy do zdjęć to się trzymały więc dla mnie bomba! Cena: 29,90 a link do niego to - KLIK

* IBRA MAKEUP BRUSH CLEANER CZYŚCIK DO PĘDZLI


To jest coś co kupiłam z ciekawości, coś co mnie trochę rozczarowało i nie do końca jestem pewna po co mi to! Myślałam, że to będzie jakieś mydełko lub  gąbeczka nasączona jakimś specyfikiem. Dostałam metalowe pudełko z chropowatą, suchą gąbeczką. Wydałam 12 zł (teraz kosztuje 15 zł) i naprawdę nie wiem czy warto. Obawiam się, że gąbeczka jest trochę za bardzo chropowata i może niszczyć włosie pędzla. Zrobiłam również pierwsze testy i szczerze nie zachwyciły mnie.... Lepszy efekt daje mi ręcznik papierowy lub moje spodnie xD Ma jednak dużo pozytywnych opinii więc dam mu szanse! Link do tego "cuda" - KLIK

* MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK MATOWA POMADKA W PŁYNIE 20 PIONEER


Niech Was nie zwiedzie kolor na zdjęciu! Niestety aparat przekłamał kolory, a filtry nie pomogły. Pomadka jest zdecydowanie czerwona i jest to taka brudna czerwień. Dla mnie te pomadki od MAYBELLINE są numerem jeden jeśli chodzi o matowe pomadki! To jest moja już "enta"  pomadka z tej serii! Na cocolita.pl możecie kupić ją w fajnej cenie bo bez promocji  29,90 zł, a w promocji 22,42, ale z ciekawości zajrzałam na stronę Rossmanna i teraz jest w promo za 20,99, bez promo 41,99!
 

Tak mniej, więcej  ten kolor się prezentuje. Jest lekko przekłamany, ale i tak najbardziej przybliżony kolor prezentuje! Zostawiam Wam linka - KLIK

* BOURJOIS HEATHY MIX PODKŁAD ROZŚWIETLAJĄCY LIGHT VANILLA 51



Nie wiem, które to już opakowanie tego podkładu, ale zdecydowanie towarzyszy mi już od czterech lat.   Jest to moja perełka, która jeszcze nigdy mnie zawiodła. Używam nie tylko na sobie, ale jak ktoś mnie poprosi o makijaż to sięgam po ten podkład.   Na cocolita.pl jest w bardzo atrakcyjnej cenie promocyjnej 23,90 zł, w cenie regularnej 39,90. Link do podkładu - KLIK

* REVLON COLORSTAY CERA SUCHA I NORMALNA 110 IVIORY Z POMPKĄ.



To jest dla mnie totalna nowość! Słyszałam o nim dużo dobrego i chciałam go przetestować, ale niestety nie trafiłam z kolorem. Jest zdecydowanie za jasny i niestety nie wygląda to dobrze. A szkoda...
Cena: 29,90 zł, a link do niego - KLIK

* EVELINE PRECISE BRUSH LINER EYELINER W PISAKU



Lubię eyelinery od Eveline Cosmetics dlatego nie zawahałam się przy zamawianiu tego cudeńka. Jest naprawdę fajny, bo jest bardzo precyzyjny, Już kiedyś go miałam więc śmiało mogę go Wam polecić. 
Cena : bez promocji 23,49 zł, a na promocji 12,90 zł. Link do niego - KLIK


Powiem Wam, że ja już rzadko kupuję kolorówkę w drogeriach stacjonarnych. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: ceny! Nawet jeśli w drogerii internetowej coś jest bez promocji to i tak jest czasem taniej niż na promocji w drogerii stacjonarnej. 

A Wy gdzie kupujecie kosmetyki?
Do następnego!

11 komentarzy:

  1. U mnie w lutym, nie obyło się bez kilku niemiłych niespodzianek...
    Też rzadko kolorówkę kupuje stacjonarnie, bo ceny są zaporowe i taniej wychodzą takie zakupy w drogeriach internetowych. Kilka razy robiłam zakupy na Cocolita.pl.
    Z tych internetowych drogerii, najbardziej lubię Ladymakeup.pl
    Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi ten podkład z Revlon :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zamowienie i widze tu moj ulubiony podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ze wszystkich tych kosmetyków miałam jedynie healthy mix i bardzo dobrze go wspominam :) aczkolwiek mogę go używać tylko latem, gdy jestem opalona. Nie mają niestety odcienia odpowiedniego dla mojej oliwkowej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta kredka do brwi, może w najbliższym czasie taką zakupię. Z tych wymienionych kosmetyków miałam tylko podkład healthy mix i bardzo dobrze mi się sprawdził ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zamówiłam na Cocolita matowe pomadki Eveline :) Twoje zamówienie jest świetne, pomadki mnie urzekły a raczej ich kolory. Z Maybelline Stay Matte Ink mam jedną i odcieniu 60 Poet uwielbiam ją :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię pomadki Matte Ink od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie, wiedzę, że fajne rzeczy można z niego zamówić 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie kiedyś skuszę się na ten eyeliner z Eveline :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. o tym podkładzie też słyszałam wiele dobrego ale jak dla mnie za mało kryjący jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo lubiłam podkład z Revlonu. Teraz jednak mam innych ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger