#2 Revers Cosmetics - Ideal Cover

Witam:)

W pierwszym poście zapowiedziałam Wam powrót. 
Długo było jednak cicho z mojej strony, a dlatego, że myślałam o czym powinnam najpierw napisać. Czasem nie warto myśleć, lepiej działać i dlatego na pierwszy rzut będzie recenzja podkładu od Revers Cosmetics.


O Firmie: 

"REVERS COSMETICS
Jesteśmy producentem wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Nasze produkty cieszą się zaufaniem w Polsce i za granicą. Naszym celem jest tworzenie najwyższej jakości kosmetyków, dostępnych dla każdego w przystępnej cenie. Nie zapominamy o zróżnicowanych potrzebach naszych klientów, dlatego kosmetyki REVERS, to nie tylko atrakcyjny design opakowań i wyróżniająca wśród konkurencji jakość, ale przede wszystkim innowacyjność.
Oferujemy pełną gamę kosmetyków kolorowych do makijażu REVERS BEAUTY & CARE, w linii tej znajdziemy wszystkie produkty niezbędne do wykonania pełnego makijażu twarzy, oraz bogaty wybór kolorystyczny lakierów do paznokci.
Stale rozwijamy naszą działalność poprzez systematyczne wdrażanie nowości produktowych, odpowiadających najnowszym, światowym trendom kosmetycznym. Już dziś zachęcamy Państwa do sprawdzenia naszej pełnej oferty."
Źródło: http://reverscosmetics.pl/pl/
O Podkładzie:

"Podkład IDEAL COVER
Długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery. Kremowa formuła idealnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, przebarwienia oraz widoczne naczynka i rozszerzone pory. Zapewnia naturalny efekt makijażu. Posiada filtr ochronny SPF."
Moja Opinia:

Powiem Wam, że dawno takiego dobrego podkładu jak Ideal Cover nie miałam. Naprawdę!
Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i już tłumaczę dlaczego. Otóż ten niewinnie wyglądający podkład, który kosztuje coś ok 20 zł bardzo dobrze kryje niedoskonałości, nie dając przy tym efektu maski. Posiada kremową formułę co ułatwia jego aplikacje. Dodatkowym atutem podkładu jest to. że nie ciemnieje. Nie lubię czegoś takiego, że wybieram kolor idealny, a po nałożeniu okazuje się za ciemny. Ideal Cover ma za to dużego plusa! 


Cóż jeszcze o nim mogę Wam powiedzieć. Niestety nie wiem gdzie można go dostać stacjonarnie. Ja go zamówiłam internetowo. Mój numerek to 06 ale mogłam wybrać ciut jaśniejszy bo teraz gdy opalenizna schodzi jest za ciemny. 
Na ostatnim zdjęciu zobaczycie krycie tego podkładu. Moja ręka podrapana przez kota idealnie się do tego nadała:D

Prawda, że pięknie kryje?

Do następnego:*

11 komentarzy:

  1. ładnie kryje i już widzę, że odcień były dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt krycia jest zadziwiający. Muszę poznać ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  3. Super krycie i jaki ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dużo o tym podkładzie, same złe opinie, praktycznie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kryje! <3 Wow, jestem pozytywnie zaskoczona.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład, ale niestety mnie rozczarował. A markę bardzo lubię.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam tej marki 🙀

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go ale krycie ma calkiemfajne 👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie kryje, ja jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ale z chęcią spróbuje jesli tylko bede miała okazje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger