#7 Cocoa Lock - Hot Chocolate

Hejka Kochani:)

Troszkę mnie nie było tutaj ale jakoś nie potrafiłam ogarnąć pewnych spraw i na trochę odstawiłam bloga. Nie znikłam ani też nie mam w planach zniknąć. Stwierdziłam, że coś jednak muszę na chwilę odstawić.
Dobra już  koniec usprawiedliwiania się czas na nowy post, a będzie on o włosach😻

W tym poście opowiem Wam o moim ostatnim odkryciu jeśli chodzi o włosy i ich wzrost.
Dokładnie chodzi o gorącą czekoladę od Cocoa Locks. Znacie ich produkty?


Zanim zamówiłam i zaczęłam stosować Cocoa Locks, przeczytałam opinię na temat tych produktów.
Opinie były bardzo pozytywne, a efekty zaprezentowane przez dziewczyny były bardzo obiecujące, więc tym bardziej chciałam spróbować. Oczekiwania były duże!



TESTY:
Przed piciem gorącej czekolady wyprostowałam włosy i zmierzyłam je. Mierzenie początkowe wynosiło ok 46 cm. Cocoa Locks piłam z mlekiem, codziennie mniej więcej o tej samej porze, przez dokładnie 3,5 tygodnia. W tym czasie dwa razy zastosowałam olej kokosowy. Standardowo mycie włosów co 2-3 dni.


MOJA OPINIA:
Powiem Wam,że ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Spodziewałam się jakiegoś efektu ale to co uzyskałam przerosło moje najśmielsze oczekiwania. W mierzeniu końcowym, moje włosy osiągnęły ok 52 cm, więc przyrost był ok. 5-6 cm, stały się również gęstsze i mocne. Znajomi też zauważyli poprawę moich włosów.
Co sprawia, że Cocoa Lock jest tak wspaniałe? Dzięki biotynie, cynkowi i selenie mamy nie tylko piękne włosy ale również paznokcie. Moje zdecydowanie stały się twardsze i nie rozdwajają się.
Dodatkowo czekolada jest bezglutenowa i ma tylko 46 kalorii.
Ja polecam z czystym sumieniem!



ENG

Hello Dear's

I was not here a bit, but somehow I could not handle certain things and put the blog down a bit. I have not disappeared nor am I going to disappear. I decided that something had to be put away for a moment.

Ok! The end of justifying the time for a new post, and it will be with hair 😻
In this post, I will tell you about my last discovery about hair and their height.
Exactly about hot chocolate from Cocoa Lock. Do you know their products?

Before I ordered and started using Cocoa Locks, I read the review on these products.

Opinions were very positive, and the results presented by the girls were very promising, so the more I wanted to try. Expectations were big!

TESTS:

Before drinking hot chocolate, I straightened my hair and measured it. Initial measurement was about 46 cm. I drank Cocoa Locks with milk, more or less at the same time every day, for exactly 3.5 weeks. During this time, I used coconut oil twice. Standard hair washing every 2-3 days.

MY OPINION:

I will tell you that I am extremely impressed. I was expecting some effect, but what I got outgrew my wildest expectations. In the final measurement, my hair reached about 52 cm, so the growth was about 5-6 cm, they became also denser and stronger. Friends also noticed the improvement of my hair.

What makes Cocoa Lock so great? Thanks to biotin, zinc and selenium we have not only beautiful hair but also nails. My definitely become harder and do not split up.

In addition, chocolate is gluten-free and has only 46 calories.

I recommend it with a clear conscience!


EFEKTY/EFFECTS:

Do następnego:)

11 komentarzy:

  1. A jaki jest dokładny skład? Jakoś ciężko go znaleźć w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na opakowaniu też próżno szukać.

      Usuń
    2. Oj, to ja podziękuję za takie coś.

      Usuń
    3. w składzie jest selen, cynk, biotyna, witamina A / B1/B2/B3/B5/B6/B9/B12, witamina C i E,

      Usuń
  2. Efekt super ☺
    Muszę wypróbować na sobie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wiadomo, co ze składem, bo efekty są extra 😍

    Malinowa Kaloria | blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czekolada jest pyszna, ale ja u siebie efektow takich powalajacych nie widzialam. Wiadomo u jednego sie sprawdzi a u drugiego juz nie.

    Obserwuje.
    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, ale bez znajomości składu raczej podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt faktycznie jest spory, ale ten brak informacji o składzie bardzo przeszkadza i sama wolę tego typu produktów nie stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyrost imponujący, ale też wolałabym poznać skład. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger