#20 Revers Cosmetics - kolorówka

Hejka Kochani!

Jak ostatnio zapowiadałam, tak też robię i nadrabiam zaległości! Niestety są dosyć spore ale mam nadzieje, że uda mi się Wam wszystko pokazać.

Dzisiaj przychodzę do Was z paczuszką o Revers Cosmetics , którą otrzymałam już jakiś czas temu.
Powiem Wam, że ja jestem bardzo zadowolona z jej zawartości... ale jak sprawdziły się produkty.


Na pierwszy ogień pójdzie podkład "NAKED SKIN MATCH"  , którego swoją drogą baaaaardzo polubiłam. Po pierwsze choć wybierałam kolor przez internet to trafiłam  z nim idealnie! Bardzo dobrze wtapia się w moją skórę. Po drugie bardzo ładnie kryje i długo utrzymuje się na buzi. Ja jestem bardzo z niego zadowolona!:) Mój kolor to 03 Crema Natural

Kolejny produkt, który chce Wam pokazać to cienie do powiek "NEW CITY TRENDS" . Powiem Wam, że większości moich palet wybieram ze względu na funkcjonalność. Lubię jak cieniami można zrobić mocny jak i delikatny makijaż. Ta paleta własnie jest taka. Pigmentacja cieni jest bardzo fajna! Długo się utrzymują, nie rolują się ani nie osypują. Ja jestem zachwycona! Mój nr. palety to 08!:)



Następny produkt jaki testowałam to "Rozświetlająca baza po makijaż MINERAL ILLUMINATING MAKE BASE". Lubię wszelkie bazy pod makijaż więc byłam bardzo ciekawa jak ta się u mnie sprawdzi i powiem Wam, że się nie zawiodłam. Baza ładnie rozświetla buzie i nadaje jej świeżości. Bardzo fajne zachowuję się pod makijażem. Podkład wygląda na niej bardzo dobrze i utrzymuje się znacznie dłużej. Ja jestem zachwycona!


Która z Was nie kocha rozświetlaczy? Ja ubóstwiam i już ich mam tyle, że nie wiem kiedy ja to wszystko zużyję.  Nie mniej jednak cieszę się, że w tej paczce znalazłam kolejny:) "STROBE&GLOW HIGHLIGHTER" jest cudowny. Na sucho daje subtelny blask co bardzo sobie cenie w makijażach dziennych, a na mokro intensywne glow, które KOCHAM. Mój numerek to 04 Harmony.



Ostatnim produktem, który chcę Wam pokazać to "SHOW MATTE LIP LAQUIER" nr. 10. Jest to matowa pomadka, która zdecydowanie stała się ostatnio moją ulubioną:). Ładnie wygląda na ustach, długo się utrzymuje i szybko zastyga. Dodatkowo pięknie pachnie.  Bardzo mi się podoba!:)


Jak już pisałam na początku jestem bardzo zadowolona z zawartości paczki oraz jak już przeczytać z produktów. Produkty Revers Cosmetics mają dobrą jakoś, a nie wielką cenę. Dostaniecie je ---> TUTAJ

Do następnego:*

13 komentarzy:

  1. W pierwszej kolejności właśnie próbowała bym podkładu i cieni i popraw sobie wpis bo zamiast utrzymują masz otrzymują przy cieniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość! Matowa pomadka ma śliczny kolor 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ostatnio słyszę o tej marce 😀
    Pomadke i bazę pod makijaż chętnie bym wypróbowała 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji testować nic z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka mega pigmentacja cieni jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, szczególnie rozświetlasz i pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się pomadka, a raczej jej kolor ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zakochałam się w rozświetlaczu, z chęcią wypróbowałabym paletkę cieni.
    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Co za pigmentacja! Morski cień najbardziej wpadł mi w oko! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te matowe pomadki! Z marką bardzo się lubię także :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś kilka produktów tej marki i bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger