#45 Grzech sumienia czyli kapelusz z Aliexpress

Hejo!

Co tam u Was słychać? Jak się czujecie?
Ja muszę przyznać, że ostatnio naprawdę się świetnie czuję. Zdecydowanie pozytywniej niż tydzień czy dwa tygodnie temu. Nie wiem czym to jest spowodowane. Może tym, że ograniczyłam oglądanie programów informacyjnych, nie czekam już jak co wieczór na raport zachorowań z mojego województwa i w ogóle ograniczyłam wiedzę na temat wirusa.  Wiem jednak jedno, że na pewno nie jest to spowodowane tym, że złagodzili obostrzenia. Jak dla mnie to jest zdecydowanie za wcześnie ale to moje zdanie i mniejsza o nie.

Przechodząc już do tematu postu to już Wam odpowiadam: tak jestem uzależniona od zakupów na Aliexpress!
Aaaa to nie Wy pytaliście się o to?;p
Czyli to już moje sumienie pyta się mnie czy aby na pewno nie przesadzam....

Ale jak tu nie przesadzać jak ostatnio na allegro zamówiłam puzzle (wersja mini 1000 elementów) za 80 zł z przesyłką. Nie dość, że czekałam długo bo ponad tydzień to właścicielowi lub właścicielce aukcji nawet nie chciało się zmienić opakowania z Aliexpress... I aż z ciekawości poszukałam tychże puzzli na Ali i jak zobaczyłam różnice cenową to lekko się zdenerwowałam. Moje puzzle na Alie kosztują ok. 40 zł z przesyłką, a czytając opinie ludzi z Polski to dostawa jest w ok. 2 tygodnie.  40 zł różnicy i tydzień różnicy w przesyłce....  I powiedzcie jak tu nie lubić zakupów na tej stronie?

Dobra znowu odeszłam od tematu....  Chciałam Wam po prostu pokazać w tym poście kapelusz, który zamówiłam właśnie na Aliexpress i naprawdę jestem z tego zakupu zadowolona!




Na taki kapelusz chorowałam już od dawna ale sumienie nie pozwalało mi na zakup.  No bo po co mi takie nakrycie głowy , który raczej będzie leżeć i się kurzyć. Teraz jednak sumienie przegrało z moją chęcią posiadania, zamówiłam i  mam!:)


Jestem bardzo zaskoczona z jakości kapelusza! Naprawdę jest świetnie wykonany! Gdzieniegdzie wystawały pojedyncze nitki, które po obcięciu nie spowodowały późniejszego prucia się. 
Pasuje również bardzo dobrze.


Najwięcej obaw miałam w jaki sposób dostanę ten kapelusz. Była pewna, że nie mam co liczyć iż przyjdzie w kartonie i miałam racje. Przyszedł klasycznie w Aliexpressowym opakowaniu, nie był  w żaden sposób złożony ( czego się obawiałam) ani przygnieciony. Dostawa też bardzo szybka bo kapelusz zamówiłam 30 marca a przyszedł ok. 16 kwietnia więc naprawdę spoko!:)


Teraz powód dlaczego moje sumienie przegrało: kapelusz kosztował  28.90 zł.  Więc sobie wybaczam mój mały sprzeciw i niech się kurzy:D

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. super jest ten kapelusz i nawet cena całkiem całkiem :

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kapelusz ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz jest super, sama bym taki nosiła, a cena faktycznie kusząca i warta grzechu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że świetnie się czujesz ☺
    Faktycznie może to być spowodowane tym że ograniczyłaś oglądalność TV ☺
    Aliexpres - uwielbiam tam robić zakupy ☺
    A kapelusz - przepiękny 😍
    Cena całkiem fajna ,więc nic dziwnego że wybaczyłaś sobie sprzeciw 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham aliexpress:D moje uzależnienie zakupowe xd

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusz jest prze! genialnie wygląda <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się bajecznie, jakość wydaje się naprawdę zacna jak na taka cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger