# 68 Podsumowanie Czerwca -Welcome back


Kiedy lipiec daje deszcze, długie lato będzie jeszcze.

Witam Kochani w lipcu! Czas na podsumowanie poprzedniego miesiąca i rozpoczęcie nowego!
Co takiego wydarzyło się w czerwcu?
Dużo się działo! Przede wszystkim "wielkim" wydarzeniem był mój powrót do pracy, który nie był lekki.
Niby normalny powrót do pracy, a jakby inny. Tydzień mi zajęło, żeby wbić się z powrotem w rytm, a teraz czuję się jakbym w ogóle nie miałam trzy miesięcznej przerwy.
Oczywiście powrót do pracy zaowocował lekką przerwę na blogu ale to było do przewidzenia:D
Nie martwcie się, nie zniknę wręcz przeciwnie będę starała się tutaj być częściej:)




Jeśli chodzi o sprawy blogowe to myślę, że nie jest aż tak źle jak się spodziewałam!
Oczywiście statystyki spadły ale to zrozumiałe bo moja aktywność pod koniec miesiąca zmniejszyła się co za tym idzie nie było po co tu zaglądać:)
Mimo wszystko jak wcześnie wspomniałam to nie jest tak źle:D

W czerwcu mój blog odwiedziło 2797 osób co daje do całości wyniku 42 846.  Niestety o ok 1000 osób mniej ale nie demotywuje mnie to bo aktywność w komentarzach bardzo mnie cieszy!

Średnia ilość komentarzy na pod postami wyniosła 18. Najsłabiej komentowanym postem ( 8 komentarzy) był "Szybka sałatka na grilla"  a najbardziej (aż 29 komentarzy) "Lato w mieście" . Dziękuję za wszystkie:*

Jeśli chodzi o wyświetlenia postów to jest dokładnie tak samo jak przy komentarzach.  Szybka sałatka 15 osób widziało ( chlip chlip), a Lato w mieście 75 osób.

Powstało 9 postów. 

Przybyło również kilku obserwujących: 111 osób! Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!

Również czym muszę się pochwalić mój blog dostrzegła pewna marka i postanowiła nawiązać ze mną współprace! Wiecie niby nie jest to dla mnie żadna nowość, że jakaś firma chcę ze mną współpracować bo na instagramie mam ich trochę. Cieszy mnie jednak to bardziej bo jednak blog to blog. To nie 5 minutowa szybka opinia na IG. Tu poświęca się jednak więcej pracy i czasu więc tym bardziej jestem zadowolona z tej propozycji. Za niedługo będę miała dla Was opinię:)

Dobra bo już się rozpisałam:)
Jestem ciekawa jak to u Was czerwiec minął:)



Do następnego!


18 komentarzy:

  1. Gratulacje współpracy! :) Oby lipiec był dla Ciebie pozytywnym miesiącem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy czerwiec :) Mój był raczej ciężki i wolałabym jak najszybciej o nim zapomnieć. Oby lipiec był dla nas dobrym miesiącem, niech da nam wszystko to co ma najlepsze :) Życzę wszystkiego co dobre i coraz więcej sukcesów na blogu! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wszystkiego :) i pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że udało ci się nawiązać współpracę, i że przybyło paru nowych obserwatorów pomimo krótkiej przerwy w blogowaniu. Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :D Gratuluję takich wyświetleń strony i oby tylko liczba rosła w górę :D
    Gratuluję również nawiązania współpracy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting post! Have a great day! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety w czerwcu tez miałam mniej czasu na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie czerwiec minął bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy 😊 pewnie jak ja pójdę do pracy to moje statystyki też zmaleją ale co zrobić... Gratuluje współpracy 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. super cieszą takie współprace:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Każdy krok to realizacja kolejnych celów:) Oj wierzę, że powrót to był szok. Ja to bym z chęcią posiedziała w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesów i każdego kroku w realizacji celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jestem oczywiście ciekawa co to za współpraca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sukcesów na blogu! Oby w tym miesiacu bylo jeszcze lepieeej <3 Mi czerwiec minął szybko przez to, ze miałam egzaminy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :) Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych :) Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nawiązania współpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Oby dalszego rozwoju! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nowej współpracy 😘
    Mi czerwiec minął bardzo szybko
    Super że będziesz tu na blogu częściej ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger