# 120 Zapowiedź ciężkiego miesiąca

 Witam!

No i mamy czerwiec.... Jakie plany na ten miesiąc?  U mnie przede wszystkim plan: jakoś przeżyć! Ciężki będzie ten czerwiec oj ciężki.... Grafik w pracy mam wysoce niesympatyczny.  No, ale co zrobić jak się chce mieć wolne by pojechać w góry na początku miesiąca nie biorąc urlopu? Coś za coś! Po za tym chcę w końcu dopiąć sprawy mieszkaniowe czyli znaleźć mieszkanie. Już miesiąc szukamy i..... nic. Szczerze myślałam, że uda mi się zamknąć tą sprawę jeszcze w maju (w sensie już podpisać umowę), ale nie znaleźliśmy jeszcze cud mieszkania, które by się spodobało Nam obojgu! Ehhhhh...


Jeśli chodzi o blog to nie wiem jak to będzie... postaram się być obecna... ale nie obiecuję! Na pewno będę obecna z Wami na Instagramie, gdyż telefon zawsze jest przy d**ie, jak i internet w nim również, więc zawsze coś tam naskrobię:D Jak ktoś chce to zapraszam --- madziiula19 oddaję obserwację jak napiszecie mi na DM, że jesteście z bloga xD

 






Udanego czerwca!

15 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się przeżyć ten miesiąc bez szwanku :) I za znalezienie mieszkania oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety poszukiwania idealnego mieszkania potrafią człowieka wykończyć... Przerabialiśmy to kilka lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukanie mieszkania rzeczywiście bywa żmudne, jednak życzę powodzenia w znalezieniu tego idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż:) i mega Ci rude włosy pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w szukaniu mieszkania :D Bardzo ładny makijaż :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że się uda :) Mam nadzieję, że czerwiec miło zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, ostatnio zrobiłam się aktywna na Instagramie, więc na pewno będę Cię tam odwiedzać 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rockowa stylizacja :) Dasz radę:) Piękna pogoda pomoże przetrwać ciężki czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty z mieszkaniem, to ja mam z samochodem aktualnie :D Bardzo ładne zdjęcia, a czerwiec cóż... chyba taki miesiąc, że każdy w biegu!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, żebyś dała radę ! Ja miałam taki marzec, kwiecien i maj. Liczę, że czerwiec bedzie luźniejszy :) Niby tyle mieszkań, a jak coś trzeba znaleźć to nie ma nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki żebyście znaleźli fajne mieszkanko:) Boski makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki ,abyś dała rade 💜
    U mnie czerwiec ,też do lekkich nie będzie należał, ale liczę że uda mi się w tym miesiącu pozamykać wszystkie ciągnące się i stresujące mnie sprawy.
    Z tymi mieszkaniami ,to też jakaś masakra.
    Znaleźć coś fajnego ,w komplecie z normalnym właścicielem to niemal cud.
    Bardzo ładny makijaż 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger