#141 Zamówienia z Aliexpress

 Witam!

Co roku.... Ale to  co roku powtarzam sobie : prezenty zacznę kupować wcześniej....  i raptem tydzień przed świętami Magdalena W. szuka prezentów....  

Jednak to nie jest najgorsze...

Najgorsze jest to, że wcześniejsze pomysły na prezenty, nagle nie mają sensu.... Zawsze tak jest! Czasem lepiej kupić coś co przychodzi pierwsze na myśl, bo potem milion pomysłów na raz!

A wy jak tak tam stoicie z prezentami?  Czy wszystko już kupiliście?

Dobra już nie marudzę nad świętami, a przechodzę do tematu postu.


Dawno nie pokazywałam moich zamówień z Aliexperess więc czas to nadrobić.

Jako pierwsze pokażę Wam szczotkę, która nie do końca mi się sprawdziła. Od dawna szukam jakiejś dobrej szczotki i sądziłam, że ta akurat się sprawdzi. Niestety ma zbyt krótkie, a ja mam bardzo gęste włosy i ciężko mi nią rozczesać. Myślę, że dla osób, które mają rzadsze włosy, sprawdzi się znakomicie.


Szczotka kosztowała ok. 14 zł, szła standardowo miesiąc, a jeśli szukacie podobnej to link do niej macie tutaj >KLIK<

Kolejną rzeczą są kolczyki, które urzekły mnie swym kolorem! Piękne, długie, wiszące i w pięknym chabrowym kolorze o matowo satynowym wykończeniu! Na żywo prezentują się bardzo efektownie. Na zdjęciu również!


 Zapłaciłam za nie ok 15 zł.  Tak samo przyszły jak szczotka czyli po miesiącu. Jeśli szukacie takich to tutaj macie linka >KLIK<

Nie noszę opasek do włosów, ale ta skradła moje serce i stwierdziłam, że do zdjęć się przyda:)


Opaska kosztowała ok. zł i przyszła do mnie po miesiącu. Jeśli ktoś szuka to link macie tutaj: >KLIK< 

Nigdy nie trafiłam na fajne gąbeczki do makijażu jeśli chodzi o Aliexpress. Tym razem jednak trafiłam na takie, które mi bardzo odpowiadają. Opowiem jednak o nich w osobnym poście, bo naprawdę są fajne i wartę większej uwagi niż drobna zmianką w poście zbiorczym!


Kosztowały ok. 8 zł plus ok. 2 zł za przesyłkę. Przyszły do mnie po około 3 tygodni nawet może nie więc szybko!  Link tutaj: >KLIK<

Ostatnio robiąc makijaż stwierdziłam, że brakuje mi kolorowych rzęs więc zamówiłam. Wyglądają bardzo fajnie, kolory są wyraziste , a rzęsy miękkie. Jeszcze ich nie nosiłam bo czekam na farbki, żeby zrobić całą charakteryzacje!.


Szły ok. 3 tygodni i kosztowały 13 zł z przesyłką. Link macie tutaj: >KLIK<


A co Wy ostatnio zamówiliście z Alie? 

Do następnego

12 komentarzy:

  1. Ja też nie noszę opasek do włosów, ale ta jest śliczna! Nie zamawiam często na aliexpress ,ale też się zdarza:)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zamawiałam nic z Aliexpress, ale ta opaska do włosów wygląda cudownie!
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja np kocham opaski i ostatnio ciągle noszę :D także zapisałam sobie link do tej Twojej- jest świetna. Kolor chabrowy ubóstwiam!

    Na ali można znaleźć sporo naprawdę fajnych rzeczy za tanią kasiorke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są naprawdę przepiękne, od razu przykuły moją uwagę :D Wyglądają trochę jak płatki jakiegoś magicznego kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki! Wstyd się przyznać, ale nigdy nie zamawiałam jeszcze z Alie :<
    Pozdrawiam! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju ale cudowne kolczyki:D wyglądać będą niesamowicie na zdjęciach:) ta opaska też przeurocza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaska jest śliczna. Szkoda, że szczotka nie do końca trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz dawmo nic nie zamawiałam z Ali

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, to ta szczotka nie byłaby dla mnie- sama mam grube i gęste włosy...
    Kolczyki piękne..
    Kilka miesięcy temu zamówiłam na Aliexpress freza do paznokci i opaskę- nic do mnie nie dotarło.
    Czekam na rzęsy- mam nadzieję że będą takie długie jak na zdjęciach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wszelkie opaski do włosów :)

    Te kolorowe rzęsy są WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega są te kolorowe rzęsy. Wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger