#140 Gang Krasnali

 Hejka!


Nie miałam okazji się jeszcze z Wami przywitać w grudniu! Czas, powiem Wam, leci jak szalony! Zaraz połowa miesiąca! 

Nie wiem jak Wy, ale ja już weszłam w etap świąteczny! Wyciągnęłam pierwsze ozdoby świąteczne, udekorowałam gdzie nie gdzie  kąciki w salonie i myślę nad tym czy w tym roku nie pójść o krok dalej i nie udekorować balkonu w światełka xD. Chociaż... obecnie tam jest graciarnia więc może nie w tym roku!

Choinka  stanie tydzień przed wigilią i mam nie mały dylemat....  

Od dwóch lat mam choinkę w stylu rustykalnym, ale w tym roku chodzi za mną biało-złota! Tylko to trochę za duży interes. Coś białego i złotego mam, ale zdecydowanie za mało xD Jeszcze muszę to przemyśleć, a tymczasem zostawiam Was z moimi drobnymi dekoracjami świątecznymi!


Gang Leroy Merlin!  Jak się przeprowadziliśmy wiedziałam, że ta półka, ten kącik zawładną moje krasnale!  Mikusia i Liroja ( wysoki skrzat) dorwałam w tamtym roku w Leroy Merlin! Oczywiście jestem cebulakiem więc obu kupiłam na promocji, ale jeszcze przed świętami. W starym mieszkaniu nie miałam co z nimi zrobić więc chłopaki się przebujali na półce bez jakiejkolwiek aranżacji. 

Kącik okazał się strzałem w dziesiątkę i chłopaki w te święta będą dumnie się prezentować! Dodatkowo pojawiła się choinka, która dostałam od moich dziewczyn! Kupiły ją w Pepco więc może jeszcze jest! Wyciągnęłam również "szklaneczki" na świeczki, które też kupiłam w LM w tamtym roku i jak dobrze pamiętam to dałam za nie 2,88 zł za sztukę.  W sumie to skusiła mnie cena niż potrzeba czy też, że mi się jakoś mocno spodobały. 

No i w tym roku pojawiły się nowe nabytki... jeszcze bezimienne. Biała pani krasnal i miniaturowy Gandalf . Kupione oczywiście w LM, ale tylko dlatego, że do niedzieli czyli do 12,12 jest promka -20% na ozdoby świąteczne, a od dłuższego czasu chciałam je kupić:D


Na szafce telewizorowej stoi moja zeszłoroczna kula śnieżna! W tamtym roku stworzyłam ją na potrzeby wyzwania na Inastagramie i w sumie ona też nie miała swojego miejsca na starym mieszkaniu. Jak ją stworzyłam ... Szkło kupiłam w  LM na promocji xD Śnieg, tacka i samochodzik kupiłam w Pepco, a światełka nie pamiętam gdzie kupiłam. Na moim IG w relacjach wyróżnionych znajdziecie filmik jak ją zrobiłam:) MÓJ IG


No i na końcu kącik, który jeszcze nie do końca mi leży. Jeszcze muszę coś tam pokombinować.  Czy zaskoczę Was, że 5/7 z tego zdjęcia pochodzi z Leroy'a?  To nie jest współpraca.... po prostu tam pracuję xD Krasnal, osłonki i roślinki są właśnie z LM. Świeczka choinka to szczerze nie pamiętam skąd ją mam, ale podstawka jest z Action. 


Jak Wam się podobają moje świąteczne kąciki? 

Macie już przystrojony dom? A może macie już ubraną choinkę? 

10 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie ładnie! Super wyglądają te krasnale. My jeszcze nie rozstawiliśmy dekoracji. Planuję zacząć w przyszły weekend. Póki co nie ogarnęłam jeszcze wszystkich porządków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dekoracje! U nas już stoi choinka, w tym roku srebrno-granatowa. Pojawiły się również drobne ozdoby w domu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja aranżacja, w szczególności ten pierwszy kącik z Leroy'owym gangiem. Ja nie szaleję z dekoracjami, pewnie skończy się jedynie na ubranej choince, ale to już bliżej świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dekoracje :D Ja jestem jeszcze przed dekorowaniem mieszkania na święta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas już choinka ponad tydzień stoi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne są te krasnale:)
    Ja będę ubierać choinkę w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak klimatycznie z tymi krasnalami się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny gang :) MY co roku stroimy choinkę z początkiem grudnia :) Zawsze jakoś tak bardziej cieszy na przed świętami niż po :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger