#139 Szmaragdowy tanioszek czyli sukienka z allegro.

 Hejka!

Kto z Was już czuje klimat świąt?  Ja muszę się przyznać, że już od dłuższego czasu powstrzymuję się przed wyciągnięciem świątecznych dekoracji, ale chyba do grudnia nie wytrzymam! 

Uwielbiam Boże Narodzenie i mi naprawdę nie przeszkadza, że w listopadzie pojawiają się już świąteczne ozdoby w sklepach! Dlaczego? Bo Święta Bożego Narodzenia to święta rodzinne i można je celebrować już wcześniej np. dekorowaniem pierniczków czy wypadem na jarmark świąteczny!

Ja w tym poście jednak nie o tym chciałam pisać. Chciałam Wam pokazać sukienkę, która ostatnio wpadła w moje ręce całkiem przypadkiem. Mam zainstalowaną apke do cashback'u i akurat był fajny procencik na zakupy z Allegro.pl. Postanowiłam trochę pobuszować po sklepach. 


Trafiłam na fajny sklep Womanonline, gdzie mają fajne ciuchy w atrakcyjnych cenach! Stwierdziłam, że na próbę coś zamówię i padło na szmaragdową rozkloszowaną sukienkę. Darmowy zwrot, wysyłka w ramach "Allegro Smart" więc się w sumie nie zastawiałam zbyt długo! Zamówiłam jeszcze jedną sukienką, ale do tej drugiej nieeeee do końca jestem przekona więc się jeszcze nad nią zastanawiam. 


W tej sukience urzekł mnie kolor! Niby szmaragd, ale dla mnie zdecydowanie butelkowa zieleń! Rudy uwielbia się z zielenią więc wiecie.... no musiałam! Drugą rzeczą jaka mi się w niej podoba to krój! Gdy ją po raz pierwszy zobaczyłam to pomyślałam sobie: hmmm jak to ubrać. Wygląda jak szlafrok, ale wystarczy przepleść paski wokół talii i macie piękną sukienkę!


Skład materiału to: 95% wiskoza i 5% elastan. Rozmiar jest uniwersalny, ale zdecydowanie będą najlepiej wyglądać Panie o rozmiarze S ( i to raczej większe S) do L ( mniejsze L) . Dla "Emek" ta sukienka będzie idealna pod warunkiem, że nie jest za wysoka xD!


Sukienka kosztowała tylko 59,90 zł ,więc to naprawdę świetna okazja! Zapomniałam! Cashback wyniósł około 7 zł, więc to też jakaś oszczędność! Mam ochotę zamówić jeszcze jedną w innym kolorze i najchętniej w czarnym ale niestety nie ma:( Zostawiam Wam linka gdybyście miały ochotę zamówić taką sukienkę,  a naprawdę poleca! KLIK - SUKIENKA

Post nie jest współpracą, to jest moja polecajka!



22 komentarze:

  1. Zauważyłam, że do twarzy Ci w tym kolorze:)
    Też często kupuje ubrania (ale i nie tylko) na Allegro, mają tam naprawdę spory wybór fajnych ciuszków, w bardzo fajnych cenach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tym kolorze, a sukienka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie w moim stylu,ale podoba mi się kolor. Ty prezentujesz się w tej sukience na prawdę ładnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor ma ta sukienka :) Pasuje do Twojej urody :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/11/bezowa-sukienka-w-jesiennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a lovely outfit! You are looking gorgeous! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze świąt kompletnie nie czuje, ale dekoracje świąteczne powoli zaczynają się na mieści pojawiac :)
    Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie! Świetny kolorek :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nie przeszkadza, że już w listopadzie robi się świątecznie. Przynajmniej jest weselej w czasie tej szarugi ;) W naszym mieście od 20 rusyzł nawet jarmark. Piękna sukienka! Bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka, uwielbiam szmaragdowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten kolor i Tobie też w nim bardzo do twarzy :) naprawdę świetna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci ładnie w tym odcieniu zieleni:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta sukienka.
    Ja nie przepadam za świętami, mogliby ozdabiać wszystko jakiś tydzień przed.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna sukienka Madziu i kolor wlosow tez. Uwielbiam zielen.w kazdym odcieniu. Piekny kolor ktory uspokaja wycisza. Jeszcze nie bylam na.kiermaszu, moze mi sie uda wyskoczyc przed swietami a jak nie to w swieta lub po. Najbardziej lubie przybrane swiatelkami swierki. Marza mi sie kiedys swieta w gorach, sylwester. Pozdrawiam serdecznie z ponurego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek, w prost stworzony dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor ❤️. Chętnie bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz, zauważyłam, że bardzo pasują Ci takie kolory Ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku planuje właśnie pojechać na jarmark świąteczny. co do sukienki ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolor sukienki, szczególnie zimową porą :) Bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger