#35 Golf na zime, której nie ma

Witam!

Oficjalnie tutaj Wam piszę, że limit mojego chorowania, został dzisiaj przekroczony! Tylko w ciągu jednego miesiąca jestem drugi raz na antybiotyku. Nie bójcie się, to nie żaden koronowirus tylko standardowa angina, a teraz jakaś infekcja... Cudownie!
Mam nadzieje, że Wy chociaż zdrowi.  Opowiadajcie jak się czujecie?



Lubicie nosić golfy i golfiki? Ja jestem mega fanką takiego górnego odzienia i bardzo często w okresie zimowym stanowią znaczną cześć mojej szafy.



Golf, który prezentuję w tym poście skradł moje serce ze względu na długość i grubość. Jest idealny na zimową porę!:) Można go nosić jako sukienkę (ja założyłam pod niego czarną mini bo czułam się jakbym spodni zapomniała) lub normalnie jako sweter. Kupiłam go na grupie na Facebook'u: Butoholiczki-grupa stworzona dla kobiet


Jak Wam się podoba taki zestaw? Dajcie znać w komentarzach.
Do następnego!:*

11 komentarzy:

  1. Życzę zdrówka, w takim razie 😘
    Mnie żadna infekcja nie dopadła ,i oby tak zostało 🙂
    A stylizacja, rewelacyjna 😍
    Podoba mi się to połączenie ,pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny golf, śliczne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej! :) Osobiście uwielbiam golfy w każdym wydaniu, Twoje połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golf jak dla mnie jest rewelacyjny
    No i zdrówka dla Ciebie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu nawet się z golfami polubiłam, ale tej niezimowej zimy nawet nie mam potrzeby ich zakładania. Ten jest bardzo ładny :) nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie czasem nosić golfy choc nie mam ich zbyt dużo ich u siebie w szafie. Świetne kolory ma Twój golf. Życzę dużo zdrówka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam golfy, mam ich sporo i ubieram bardzo często
    Życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no, tytuł świetny :P A golf jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Golf wpadł mi w oko :) Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MADZIOSZEK , Blogger